خبرهای داغ:

دیدار حجت الاسلام توکلی با خانواده معظم شهید حجت الاسلام اصلانی در مشهد+عکس

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با خانواده معظم شهید حجت الاسلام اصلانی در مشهد دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۴۸۱۴۳
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲

به گزارش بسیج، جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان باتسلیت ایام ماه محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام بر ادامه تکریم و دیدار با خانواده شهدا تاکید داشت و آن را موجب افتخار دانست .

حجت الاسلام والمسلمین طه توکلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان اظهار داشت : در حاشیه های دوره عقیدتی سیاسی در مشهد خداوند توفیق داد که به همراه همکاران با خانواده معظم شهید والامقام حجت الاسلام والمسلمین اصلانی دیدار داشته باشیم، شهید اصلانی در ماه رمضان و در حرم مطهر آقا امام رضا علیه السلام بدست شقی ترین افراد به شهادت رسید .

وی افزود: شهید والامقام اصلانی دارای خصوصیات ممتازی است و همسر و فرزند شهید اصلانی از زندگی شهید نکاتی و مواردی را عنوان کردند که پی به ارزش های این شهید می بریم درواقع وی همواره در خدمت انقلاب و اسلام تا آخرین لحظه از حیات زندگی بود.

حجت الاسلام والمسلمین توکلی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در پایان خواستار الگو پذیری از زندگی شهدا و استفاده از فضائل شهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار