خبرهای داغ:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۶۹ درصد ظرفیت تخت‌های ویژه کرونایی بیمارستان‌های خوزستان پُر شده است و مردم باید از عادی انگاری پرهیز کنند.
کد خبر: ۹۴۴۸۱۷۱
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳

حبیب حی‌بر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به روند افزایشی کرونا در خوزستان اظهار کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ماسک زدن باید بیش از گذشته جدی گرفته شود.

وی اضافه کرد: تعداد ۱۲۳ تخت ویژه در بیمارستان های خوزستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته بود که از این تعداد حدود ۶۹ درصد اشغال شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: همچنین از تعداد کل ۳۶۵ تخت عادی اختصاص داده شده به بیماران کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان، ۵۸ درصد آنها اشغال شده است.

وی یادآور شد: ۵۴ درصد ظرفیت تخت‌های عادی و ۷۷ درصد ظرفیت تخت‌های ویژه اختصاص داده شده به کودکان مبتلا به کرونا نیز در بیمارستان ابوذر اهواز تکمیل شده است‌.

حی‌بر گفت: در هفته گذشته ۳۴ هزار و ۴۸۳ نفر در رابطه با کرونا به بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند در حالی که این آمار در هفته قبل از آن، ۲۷ هزار و ۷۱۸ مورد بود.

وی افزود: موارد بستری کرونایی در هفته گذشته ۶۰۷ مورد بود در حالی که این آمار در هفته قبل از آن ۴۹۵ مورد بود که یک هشدار جدی، و نشان از افزایش موارد بستری در خوزستان دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد:هفته گذشته ۲۰ مورد فوت کرونایی در خوزستان داشتیم که این آمار در هفته پیش از آن ۱۳ مورد بود.

حی‌بر همچنین خاطرنشان کرد: در هفته گذشته ۳۵ بیمار اینتوبه‌ای در استان داشتیم در حالیکه این رقم در هفته پیش از آن ۱۸ مورد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها