استاد حوزه علمیه قم در سپاه میانه:

باور و اعتقاد به ولایت مقدمه سیر و سلوک معنوی است

تبریز- یکی از اساتید حوزه های علمیه قم در جمع کارکنان سپاه میانه لازمه درک و کسب معنویت را ذوب شدن در ولایت دانست و گفت: باور و اعتقاد به ولایت مقدمه سیر و سلوک معنوی است.
کد خبر: ۹۴۴۸۲۲۱
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی عزیزیان اولین درس عاشورا را توحید و خداشناسی عنوان کرد و ایستادگی در برابر تفکرات انحرافی و ابلاغ تفکر ناب خداشناسی را از وظایف اولیه و رسالت بزرگ انبیای الهی برشمرد.

وی اظهار داشت: اباعبدالله الحسین(ع) سرچشمه توحید است و اتصال به این منشا و سرچشمه توحید، انسان را نیرو بخشیده و نترس بودن، شجاعت و ایستادگی قدرتمندانه در برابر استکبار از نتایج این اتصال است.

حجت الاسلام عزیزیان با بیان اینکه حادثه کربلا یک قضیه و حادثه اتفاقی نیست بلکه یک تقابل بین تفکر حق با تفکر باطلی است که از زمان هابیل و قابیل آغاز شده و اکنون نیز استمرار دارد، اضافه کرد: شهدای کربلا مظاهر الهی را دیده و بر آن یقین یافته و از مدافعین واقعی توحید ناب و بنیادین شدند، اکنون نیز تمامی منادیان توحید در سراسر جهان به تاسی از مکتب عظیم سیدالشهدا، همان پرچم توحیدی را که ایشان برفراشتند را به اهتزاز در می آورند و این همان چیزی است که پایه های استکبار را به لرزه در می آورد.

   آیین عزاداری دومین روز ماه محرم با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه و جمعی از کارکنان ادارات دیگر در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار