خبرهای داغ:
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در توصیف عکسی از فداکاری مردم برای نجات دختری در سیل، گفت: ‏اینجا ‎ایران است، همان کشوری که مردان فداکار برای نجات جان دختری اینگونه به آغوش خطر می‌روند.
کد خبر: ۹۴۴۸۲۴۷
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-انسیه خزعلی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: این مردان فداکار دست در دست یکدیگر سد می‌سازند در مقابل طغیان‌های خانمان برانداز.
وی اظهار داشت: چنین ازخودگذشتگی‌های انسجام بخشی در تاریخ مردان و زنان این سرزمین موج می‌زند.
پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر روز گذشته در گفت و گویی با ایرنا، با بیان اینکه اکنون ۱۸ استان کشور درگیر سیلاب هستند، به مردم توصیه کرد که تا دهم مردادماه از قرار گرفتن در حریم رودخانه‌ها و نقاط کوهستانی خودداری کنند.
استان های سیستان و بلوچستان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کرمان، یزد، فارس، بوشهر، سمنان، البرز، قزوین، قم، تهران، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان و شمال خراسان شمالی، هرمزگان و خوزستان، استان های متأثر از سیلاب هستند و خدمات هلال احمر برای مقابله با سیلاب و کمک به هموطنان بدون وقفه در حال انجام است.








همچنین ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه، در پی باراش شدید در تهران و رانش زمین، سیل در منطقه امامزاده داود (ع) در شمال پایتخت جاری شد و حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستاهای اطرف برجای گذاشت.
مرتضی ولی پور معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز در این زمینه اظهار داشت: تعداد جانباختگان سیل امام زاده داود (ع) هشت نفر است و تلاش برای یافتن ۱۹ مفقودی همچنان ادامه دارد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: ۸ مصدوم به اورژانس تحویل داده شد همچنین در این حادثه هشت نفر جان باختند، یک نفر به صورت سرپایی درمان شد، ۱۹نفر مفقود هستند و ۷۰۰ نفر به محل امن منتقل شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس
ارسال نظرات