خبرهای داغ:

نیکوکار عرصه سلامت، ۳۳۰ بسته معیشتی به نیازمندان دزفول اهدا کرد

همزمان با دهه اول محرم، یکی از خیرین سلامت شهرستان دزفول عصر یکشنبه ۳۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع کرد.
کد خبر: ۹۴۴۸۴۱۵
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷

امام جمعه و رییس هیات امنای مجمع خیرین سلامت دزفول در آیین توزیع این بسته‌های معیشتی که در منزل نیکوکار دزفولی برگزار شد، گفت: برگزاری این مراسم در ماه محرم از برکات اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی رسیدگی به مستمندان و فقرا را یکی از رسالت‌های انبیا و اولیای الهی دانست و افزود: آقای حاج محمدرضا رفیعیان هر ساله این برنامه را بزرگتر برگزار می‌کند که از توفیقات الهی است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با ائمه جمعه کشور بر کمک‌های مومنانه تاکید داشتند، اظهارداشت: گروه‌های جهادی و خیران در زمینه‌های مختلف سیره اهل بیت فعالیت دارند و به نیازمندان کمک می‌کنند.

فرماندار ویژه دزفول نیز در این آیین گفت: شهرستان دزفول همواره از ظرفیت‌های بالایی در زمینه خیران برخوردار بوده و امروز دوم ماه محرم نیز خیر نیکوکار آقای رفیعیان ۳۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد که جای قدردانی دارد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان دزفول نیز در این آیین گفت: آیین اهدای بسته‌های معیشتی بین خانواده بیماران نیازمند، خانواده‌های بی سرپرست و مستضعف همه ساله توسط خیر عرصه سلامت حاج محمدرضا رفیعیان انجام می‌شود.

کاظم اردو افزود: این نیکوکار دزفولی از جمله خیرین حوزه سلامت است که در سال‌های گذشته نیز این اقدام را انجام داده و سال گذشته ۲۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد و امسال این تعداد را به ۳۳۰ بسته افزایش داد.

وی ارزش هر بسته معیشتی را ۱۰ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: برای تهیه این بسته‌ها در مجموع بیش از سه میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال توسط این خیرعرصه سلامت هزینه شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان دزفول با بیان اینکه این بسته‌ها شامل برنج، ماکارونی، حبوبات، رب گوجه فرنگی و روغن هستند، گفت: این نیکوکار قبلا نیز ساختمان یک مرکز جامع سلامت را با هزار مترمربع زیربنا و بالای ۵۰۰ متر عرصه به دانشگاه علوم پزشکی دزفول اهدا کرده که اکنون ارزش ریالی این ساختمان بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: این نیکوکار دزفولی در طول سال‌های گذشته به مناسبت‌های مختلف نیز کمک‌ها، تجهیزات و ملزومات پزشکی دیگری در دوره کرونا از طریق مجمع خیرین سلامت اهدا کرده است.

اردو با بیان اینکه تمام اقدامات این نیکوکار دزفولی زیرنظر مجمع خیرین سلامت انجام شده است، افزود: این نیکوکار در زمینه فرهنگی و ساخت کتابخانه نیز فعالیت داشته و از خیرین بسیار خوب منطقه است که به کشاورزی، دامداری و کسب وکار مشغول است.

 این آیین با حضور امام جمعه و رییس هیات امنای مجمع خیرین سلامت دزفول، فرماندار ویژه دزفول، رییس شورای اسلامی شهر دزفول، شهردار و جمعی از خیرین و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی دزفول برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها