خبرهای داغ:
همزمان با فرارسیدن ماه محرم الحرام و در جهت رسیدگی به خانواده های نیازمند یک راس گوسفند به همت گروه سازندگی شهید کاظم عاملو در مومن آباد ذبح و توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۴۸۴۳۵
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت ماه محرم و در راستای برگزاری مراسم سوگواری ها در مساجد و هیئت های عزاداری در شهرستان سرخه؛ مراسم عزای حسینی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید محمود محمودی فر و مداحی حسین جمال در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسامی کریم اهل بیت (ع) برگزار می شود.

همچنین ویژه برنامه «یات قاسم بن الحسن (ع)» مخصوص نوگلان حسنی هر روز عصر ساعت 19 در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با استقبال پرشور کودکان و نوجوانان برپا می شود.

گفتنی است خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه نیز در نماز جماعت همراه با قرائت زیارت عاشورا و مداحی و نوحه خوانی در مسجد انصارالحسین روستا حضور یافتند.

به همین مناسبت و در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند یک راس گوسفند به همت گروه سازندگی شهید کاظم عاملو پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستا مومن آباد ذبح و‌ بین نیازمندان توزیع شد.

اجرای عملیات گشت محله‌محور رضویون این پایگاه مقاومت با هدف برقرای امنیت و آرامش در سطح روستا از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها