خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان بجنورد؛ نمایشگاه طرح اسوه ویژه رده های برتر بسیج و به منظور معرفی دستاوردهای پایگاه های مقاومت بسیج در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان بجنورد برپا شد.
کد خبر: ۹۴۴۸۴۵۷
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ عباسعلی ریحانی " فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد" در آئین آغاز به کار نمایشگاه طرح اسوه اظهار کرد: نمایشگاه طرح اسوه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد با هدف ارائه دستاوردها و عملکرد یک ساله پایگاه‌های بسیج در مصلی امام خمینی (ره) گشایش یافت.

وی افزود: این نمایشگاه به مدت ۷ روز در مصلی شهر بجنورد برپا و دستاوردها ، عملکرد و فعالیت‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج در ۱۸ غرفه و در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و تولیدات خانگی، عفاف و حجاب و تعلیم و تربیت در معرض دید عموم قرار گرفته است.

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد تصریح کرد: هدف از برپایی نمایشگاه طرح اسوه انتقال تجربه پایگاه های مقاومت بسیج نمونه به دیگر رده ها و ایجاد شور و نشاط و اشتیاق در بین بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تبیین ارزش‌های اسلامی است.

عباسعلی ریحانی ادامه داد ؛ بسیج با حضور در تمام عرصه‌ها از جبهه‌های حق علیه باطل تا سازندگی و فرهنگی و جنگ نرم ، کارنامه درخشانی را به همراه دارد که این نشان از اخلاص و مردمی بودن بسیج است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها