خبرهای داغ:
تبریز- رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از انهدام ودستگیری اعضاء باند چهار نفره سرقت لوازم داخل خودرو و کشف ۱۷ فقره سرقت در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۸۵۰۴
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ابراهیم محمودی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی سرقت لوازم داخل خودرو، پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از تحقیقات جامع و جمع آوری دلایل و مدارک از صحنه‌های جرم تعداد سه نفر سارق در این راستا شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمودی بیان کرد: در بازرسی از محل اختفا متهمان تعداد زیادی از اموال مسروقه لوازم و قطعات خودرویی از متهمان کشف که در تحقیقات بعمل آمده یک نفر مالخر دستگیر شده سایر اموال مسروقه نیز شناسایی و کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به ۱۷ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف که اموال مسروقه کشف شده پس از شناسایی به مالباختگان تحویل شدند.

 محمودی در پایان از شهروندان خواست جهت پیشگیری از سرقت داخل خودرو از پارک وسایل نقلیه خود در نقاط خلوت و فاقد روشنایی خودداری کرده و خودرو خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل دزدگیر مجهز نمایند وی همچنین به شهروندان توصیه کرد هرگونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها