خبرهای داغ:
حجه الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: همه موجودات و جامعه بشری در مسیر هدایت تکوینی که خداوند در آنان نهادینه نموده رشد و نمو طبیعی دارند. و البته انسان به لحاظ داشتن عقل وقدرت تحلیل به قول قرآن کریم متمایز و برتر از موجودات دیگر است.
کد خبر: ۹۴۴۸۶۵۷
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

حادثه عاشورا حاصل ایستادگی ولایت در مقابل شیطان بود/دشمن شناسی و ایستادگی در این برهه میتواند کماکان موفقیت برای جبهه اسلام و انقلاب رقم بزند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجه الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در مراسم عزاداری شهرستان علی آبادکتول عنوان کرد: در صدر اسلام برخی افراد منافقانه ایمان آوردند و چون ایمان قلبی نداشتند، باعث انحراف در مسیر دین و حکومت اسلامی شدند.

وی که در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در سپاه علی آباد کتول سخنرانی نمود، افزود:همه موجودات و جامعه بشری در مسیر هدایت تکوینی که خداوند در آنان نهادینه نموده رشد و نمو طبیعی دارند. و البته انسان به لحاظ داشتن عقل وقدرت تحلیل به قول قرآن کریم متمایز و برتر از موجودات دیگر است. لذا برای هدایت بشر ۱۲۴ هزار پیغمبر فرستاد تا وظیفه هدایت انسان را به عهده بگیرند و انسان را در مسیر معرفت الله قرار دهند.اما نفس سرکش برخی از این انسانها به واسطه شهوات مانع رسیدن به این اهداف میشود.

ایمانی در ادامه اظهار داشت: حادثه عاشورا حاصل ایستادگی ولایت در مقابل شیطان بود و این تقابل در طول تاریخ ادامه خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در پایان تصریح کرد: امروز کسانی که در مقابل ولی فقیه می ایستند همان کسانی هستند که باعث انحراف در سیر تکاملی بشریت شدند.لکن دشمن شناسی و ایستادگی در این برهه میتواند کماکان موفقیت برای جبهه اسلام و انقلاب رقم بزند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها