خبرهای داغ:
رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در همایش مسوولین سیاسی نیروهای مسلح استان قزوین؛
حجت الاسلام آقاسیان عنوان کرد: امروز وظیفه اصلی و تکلیف شرعی همه ما "جهاد تبیین" با تاسی از مکتب عاشورا است و غفلت از این موضوع خسارت جبران ناپذیری وارد خواهد کرد.  
کد خبر: ۹۴۴۸۶۵۸
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، همایش فصلی مسئولین سیاسی نیروهای مسلح استان قزوین به میزبانی عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی در سالن همایش این عقیدتی سیاسی برگزار شد.

حجت الاسلام رمضان آقاسیان در این همایش با تحلیل تحولات سیاسی در حوزه جنگ شناختی و ترکیبی گفت: جامعه ما امروز درگیر یک جنگ ترکیبی تمام عیار می باشد و دشمن طراحی های عمیقی در حوزه جنگ شناختی و روانی انجام داده است.

وی بر ضرورت انجام تمهیدات و پیش بینی های لازم برای مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن تصریح کرد: ما می بایست در مقابل اقدامات دشمن از تمام ظرفیت ها و توانایی ها برای بیان حقایق و دستاوردهای انقلاب استفاده کنیم.

رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین با اشاره به تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: امروز وظیفه اصلی و تکلیف شرعی همه ما "جهاد تبیین" با تاسی از مکتب عاشورا است و غفلت از این موضوع خسارت جبران ناپذیری وارد خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها