فرمانده سپاه قدس گیلان:

لشکر عملیاتی ۱۶ قدس سپاه گیلان یکی از لشکرهای پر افتخار در دوران دفاع مقدس است

به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان، لشکر عملیاتی ۱۶ قدس سپاه گیلان یکی از لشکرهای پر افتخار در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در مبارزه با نیروهای تروریستی بوده و فرماندهان بسیاری را در آن دوران به مانند سردار شهید مهدی خوش‌سیرت، املاکی و قلی‌پور را به نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفی کرده است.
کد خبر: ۹۴۴۸۶۶۴
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور در مراسم تودیع و معارفه معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس سپاه قدس گیلان در حسینیه بنی فاطمه لشکر  عملیاتی ۱۶ قدس با بیان اینکه جمهوری اسلامی استحکام و استقلال خود را مدیون خون پاک شهیدان است، اظهار کرد: از نخستین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان این سرزمین اسلامی به دنبال نابودی و نفوذ به ایران بوده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکردند ولی جوانان این مرز و بوم با جانفشانی‌های خود همواره اجازه جدایی یک متر از خاک ایران را به استکبار ندادند.

وی با اشاره به نقش فرماندهان گیلانی در دوران دفاع مقدس گفت: لشکر عملیاتی ۱۶ قدس سپاه گیلان یکی از لشکرهای پر افتخار در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در مبارزه با نیروهای تروریستی بوده و فرماندهان بسیاری را در آن دوران به مانند سردار شهید مهدی خوش‌سیرت، املاکی و قلی‌پور را به نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفی کرده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از افتخارات سپاه پاسداران را اطاعت بی چون و چرا از ولی ففیه دانست و افزود:  سپاه بی‌واسطه زیر امر ولی فقیه است لذا همه ما باید سعی کنیم این موقعیت مهم را به هیچ چیزی از دست ندهیم .

عبدالله‌پور با تأکید بر لزوم توجه به خودسازی معنوی در بین پاسداران بیان کرد: قضاوت سریع، غیبت و تهمت را باید از خودمان دور کنیم تا با رعایت اخلاق حسنه اهداف انقلاب  را پیش ببریم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار