خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه میامی:
میامی _ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه میامی در نشست مجمع علما منطقه کالپوش گفت:جهاد تبیین عامل اصلی شکست دشمن در جنگ روایت هاست.
کد خبر: ۹۴۴۸۷۱۴
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

جهاد تبیین عامل اصلی شکست دشمن در جنگ روایت هاست

به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین آل علی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میامی با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی جهاد تبیین را مورد هدف قرار داده است، تصریح کرد: استکبار جهانی همیشه شیطنت‌هایی در امور بسیاری از کشورها داشته ولی ملت ایران همواره توطئه‌های آنان را خنثی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ماه عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) با گنجاندن مضامین اسلامی و انقلابی در سخنرانی ها موجب بیداری اسلامی میگردد، گفت: ضمن ترویج فرهنگ و معارف عاشورا و محرم، نباید اجازه داد که این آیین عزاداری درگیر خرافات و بدعت ها شود و باید تلاش شود که این آیین همانگونه که اهل بیت عصمت و ظهارت (ع) و مراجع عظام تقلید بیان کرده اند، برگزار شود.

همچنین سرهنگ پاسدار محمد مهدی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میامی در این نشست با بیان اینکه رسالت ماه محرم تنها به عزاداری نیست، اضافه کرد: دوری از افراط و تفریط، از جمله واجباتی است که به عقیده کارشناسان مذهبی رعایت آن بیانگر انطباق این مراسم ها با آموزه های اخلاقی و دینی دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها