خبرهای داغ:
همدان-استاندار همدان گفت: مطبوعات استان کمتر دنبال حاشیه‌سازی هستند و بیشتر به دنبال فرهنگ‌سازی هستند تا کمک کنند جامعه رشد یافته و تبیین مسایل را داشته باشیم.
کد خبر: ۹۴۴۸۸۶۲
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۳
مطبوعات استان همدان به دنبال فرهنگ‌سازی هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم روز خبرنگار که در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد، ضمن تقدیر از خانواده بزرگ رسانه استان و تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: شهید صارمی به دست اشقیا به شهادت رسید و هفته و روز خبرنگار را گرامی داریم.

وی ابراز کرد: از زحمات همه خبرنگاران که در عرصه‌های مختلف حضور داشتند و بازوان قدرتمند دولت سیزدهم در انعکاس اخبار هستند، تشکر می‌کنم.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه انعکاس اخبار سفر ریاست جمهوری بسیار ماندگار شد، گفت: مردم شهیدپرور استان حماسه‌ای بزرگ را آفریدند و با حضور حماسی خود خودنمایی کردند که نشان داد با وجود همه مشکلات، مردم پیوند نا گسستنی با انقلاب دارند و همچنین دسیسه‌ها و دستگاه فرافکنی دشمن ناکارآمدی خود را نشان داد.

وی با بیان اینکه از همه مسئولین که پای کار بودند و برای امنیت در سفر ریاست جمهوری حضور فعالی داشتند قدردانی می‌کنم، تصریح کرد: احساس تعلق خاطر با خبرنگاران داریم و از روز اول که در استان حضور پیدا کردم سعی کردم با لسان گویا بیان کنم.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه تراز خبرنگاران ما قابل توجه است و نگاه کلان به مسایل دارند، یادآور شد: روزها و ماه‌هایی سپری شد و استقبال خوبی از برنامه‌های رسانه‌ای صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه جشنواره رسانه‌ای غرب کشور را باید در همدان برگزار کنیم، عنوان کرد: بسیاری از رسانه‌ها در غرب کشور نگاه‌شان به همدان است.

استاندار همدان با بیان اینکه آنچه که باید بدانیم این است که خانواده رسانه ظرفیت بالایی دارند، عنوان کرد: دستگاه‌های متولی باید از این ظرفیت در راستای مصالح و منافع عمومی استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه مطبوعات استان کمتر دنبال حاشیه‌سازی هستند و بیشتر به دنبال فرهنگ‌سازی هستند تا کمک کنند جامعه رشد یافته و تبیین مسایل را داشته باشیم، بیان کرد: بنیان خانواده را باید تحکیم کنیم چرا که دشمن امروز دریافته که مستحکمی انقلاب اسلامی از خانواده‌ها شکل می‌گیرد .

قاسمی فرزاد با بیان اینکه سبک درست زندگی را باید بر اساس فرهنگ اسلامی شکل دهیم، خاطرنشان کرد: مدیران باید خبرنگاران را در کنار خود داشته باشند و ارتباط منطقی بین آنها باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامیاستان همدان نیز در ادامه اظهار کرد: جوانان باید پیشگام در جنگ رسانه‌ای باشند.

مسعود ویژه با بیان اینکه استان همدان در تاریخ چند هزار ساله خودش نشان داده که در حوزه اطلاع رسانی پیشگام بوده است، گفت: از سبک قدیم تا به امروز رسانه در آن رشد کرده و همچنان در غرب کشور مثل نگینی در عرصه رسانه می‌درخشد.

وی با اشاره به اینکه هفته خبرنگار مجالی است تا از خبرنگاران تقدیر شود، خاطرنشان کرد: از خبرنگاران خواهشمندیم همچنان دغدغه‌مند به مسائل بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات