خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان از پروژه‌های مه پاش دامداری‌های روستاهای مچریه شهرستان دشت ازادگان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۴۸۹۰۴
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان در حاشیه بازدید پروژه های مه پاش دامداری های روستاهای مچریه دشت ازادگان و همچنین اخرین اقدامات سپاه و بسیج در‌خصوص کمک‌رسانی به سیل زدگان خوزستان اظهار داشت: امسال در حوزه کرخه در منطقه دشت آزادگان متاسفانه مشکلات زیادی برای کشاورزی و دام مردم ایجاد شد و به ویژه دامداران که در این عرصه آسیب فراوانی دیدند به همین جهت تدبیر شد تا یکسری مه پاش نصب شود تا مشکل دامداران برطرف شود.

وی افزود: مجموعه بسیج سازندگی به همراه گروه های جهادی در روستای مچریه نزدیک هورالعظیم و روزنامه نیسان ورود کردند از طریق سیستم لوله‌کشی که مه پاش و نصب تانکر شبکه آب را برای دام ها منتقل کردند.

فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان ادامه داد: در حال حاضر تا اندازه زیادی مشکل دامداران برطرف شده است و امید است بتوانیم در این فصل گرما مشکلات بیشتری برای دام ها ایجاد نشود.

وی بیان کرد: با توجه به شعار سال که رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید دارند در این منطقه نیز تولید وجود دارد؛ یکی از مسائل عمده کشور ما به و همچنین در سطح جهان بحث امنیت غذایی است که باید به آن توجه ویژه شود هر چه به دامداران کمک کنیم تا از دام ها نگهداری کنند بی‌شک تولید افزایش پیدا می‌کند.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: فرماندار شهرستان دشت ازادگان، فرمانده سپاه این شهرستان و رئیس جهاد کشاورزی در این زمینه همکاری خوبی داشتند و در بیش از ۱۵۰ مجموعه مه پاش نصب شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: همچنین در این حوزه ستاد اجرایی فرمان امام نیز ورود کرده و بخشی از خدمت رسانی به دامداران را برعهده گرفته و اقدامات خوبی را تاکنون در دستور کار قرار داده اند.

فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: همچنین در کنار این نیز پروژه آبرسانی در دشت آزادگان مدتی پیش آغاز شد و بخشی از آن رو به پایان است؛ بیش از ۱۰ کیلومتر در روستای آلبوعفری و سایر مناطق نصب شده و امید است بتوانیم سایر پروژه های آبرسانی در سراسر منطقه دشت آزادگان و حمیدیه را نیز به سرانجام برسانیم.

وی بیان کرد: باتوجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال سیلاب در استان ، بلافاصله به سراسر استان و مجموعه های سپاه و بسیج اعلام آماده باش کردیم : در ایذه ، باغ‌ملک و اندیکا مشکلاتی برای مردم و بخصوص کشاورزان ایجاد شد و تعدادی از منازل آسیب دیدند و بی شک دولت نیز برای جبران خسارت‌های وارد شده به کشاورزان برنامه هایی را در دست اقدام دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها