خبرهای داغ:
محمدی عنوان کرد: امام راحل یک ضرورتی را در اواخر عمر خود احساس کردند که مراکزی برای تربیت نخبگان ایجاد شود که بار اصلی انقلاب را بر دوش بکشند و بر همین مبنا فرمان تشکیل بسیج دانشجویی صادر شد.   
کد خبر: ۹۴۴۹۰۲۰
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، صبح امروز با حضور مسوولان استانی و کشوری مراسم تکریم و معارفه مسوول بسیج دانشجویی استان قزوین در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد. 

ابوذر محمدی مسوول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در این مراسم بیان کرد: شاهان عیاش که روزی بر مملکت ایران حکومت می کردند، هر کس که فکر اعتلای ایران را در سر داشت کنار زدند.

وی گفت: پس از قرن‌ها نابغه ای در تاریخ ایران ظهور کرد که انقلاب را به بار نشاند. یکی از اتفاقات انقلاب این است که گردونه نخبگان را در مسیر خود قرار می دهد و نخبگان بزرگی از نفس مسیحایی امام ظهور کردند و پس از آن حکیمی که گستره نورانیت آن بر این پهنه خاکی قابل مشاهده است، زعامت انقلاب را به دست گرفت و هدایتگر کشتی انقلاب در پیچ و خم های تاریخی است که این هدایت های پیامبرگونه موجب صدور انقلاب به تمام جهان شده است.

محمدی عنوان کرد: امام راحل یک ضرورتی را در اواخر عمر خود احساس کردند که مراکزی برای تربیت نخبگان ایجاد شود که بار اصلی انقلاب را بر دوش بکشند و بر همین مبنا فرمان تشکیل بسیج دانشجویی صادر شد و 

طی سالهای اخیر حس می‌شود ضرورتی که امام(ره) بیان کرد بسیار کلیدی بود.

محمدی گفت: امروز جهادگران دانشجو و اقدامات جهادگران دانشجو برگ زرینی بر صحت این سخن است و امیدواریم توفیق خدمت این عرصه مهم و راهبردی و استراتژیک را داشته باشیم.

در پایان مراسم ضمن قرائت حکم مسوولیت و تقدیر از تلاش های عباس کاظمی فرمانده سابق بسیج دانشجویی استان، ابوذر محمدی بعنوان مسوول جدید بسیج دانشجویی استان قزوین معرفی شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها