خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام عظیمی‌وند:

انقلابی ماندن بسیار سخت‌تر از انقلابی بودن است

همدان-کارشناس مذهبی دنیاطلبی را آفتی بزرگ در راه رسیدن به اهداف متعالی انسان دانست و گفت: پای انقلاب ایستادن و انقلابی ماندن بسیار سخت‌تر از انقلابی بودن است.
کد خبر: ۹۴۴۹۰۵۸
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام امین عظیمی‌وند در جمع پاسداران و سربازان سپاه ناحیه همدان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان اظهار کرد: اصحاب امام حسین(ع) همه از نظر اعتقادی در یک سطح نبودند و هر کدام با توجه به معرفتی که نسبت به امام زمان خویش داشتند توانستند به جایگاهی برسند.

وی با اشاره به تلاش انسان در مسیر کمال گفت: انسان می‌تواند به جایگاهی برسد که مقامش از تمام کائنات بالاتر رود و از طرف دیگر آن قدر پست شود که مقامش از چهارپایان هم پایین‌تر رود.

این کارشناس مذهبی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های یکی از اصحاب امام حسین(ع) به نام ترماه گفت: وی از یاران نزدیک امام علی (ع) بود و بصیرت بالایی داشت اما در واقعه عاشورا به خاطر یک لحظه غفلت و حب دنیا نتوانست در رکاب حسین بن علی(ع) به شهادت برسد.

وی در پایان دنیاطلبی را آفتی بزرگ در راه رسیدن به اهداف متعالی انسان دانست و افزود: پای انقلاب ایستادن و انقلابی ماندن بسیار سخت‌تر از انقلابی بودن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار