سردار «شاکرمی»، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز با «مردان قهرمانی»، از دلاوران فتح میمک و یادگار هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۴۴۹۰۶۸
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،  فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز با «مردان قهرمانی»، از دلاوران فتح میمک و یادگار هشت سال دفاع مقدس که نه تنها در عملیات مهم و استراتژیک ضربت ذوالفقار بلکه در طول دفاع مقدس نقش آفرین بوده است دیدار و گفتگو کرد.

 

سردار « جمال شاکرمی»، در این دیدار گفت: شجاعت و دلاوری رزمندگان وایثارگران در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت شده و دیدار با خانواده آنان افتخاری بزرگ برای همه است.

 

وی افزود: انتقال فرهنگ و ایثار و شهادت و یادآوری حماسه های ماندگار رزمندگان برای نسل امروز باید به عنوان یک اصل مهم برای همه ی ما مطرح باشد و از هر فرصتی برای پاسداشت استفاده کنیم.

 

سردار شاکمری ابراز کرد: عملیات باز پس‌گیری میمک، اولین عملیات نظامی در تاریخ جنگ هشت ساله تحمیلی محسوب می‌شود که با فداکاری‌ها و رشادت‌های مردمی سلحشور مردان ایل خزل و ارتش جمهوری اسلامی ایران در روز ۱۹ دی ماه ۵۹ به اولین پیروزی رزمندگان منجر شد و موجب افزایش روحیه مردم گردید.

ارسال نظرات