پیوند بین مومنین و رهبران الهی تنها راه رشد و قرب الهی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان گفت:پیوند بین مومنین و رهبران الهی تنها را رشد و قرب الهی است و راه رسیدن به توحید، ولایت است.
کد خبر: ۹۴۴۹۱۲۶
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

پیوند بین مومنین و رهبران الهی تنها راه رشد و قرب الهی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در مراسم عزاداری دهه اول محرم در جمع پایوران و سربازان سپاه استان سمنان که در حسينيه شهداي گمنام این یگان گفت:تربیت از محیط خانواده به جامعه سرایت می‌کند و خانواده مهم‌ترین و اولین نهاد است و اگر دچار آسیب شود دیگر برای امام زمان(عج) سرباز تربیت نمی‌شود.
وی با تاکید بر اهمیت اتحاد و انسجام اجتماعی ابراز داشت:خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید در دلهایتان نباید دوری و افتراق باشد زیرا که دست یاری خداوند با جماعت است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی در بروز ناهنجاری های مختلف فرهنگی و اجتماعی گفت:متاسفانه فضای مجازی امروز باعث انزوا و تنهایی بشر شده است.
حجت‌الاسلام حسینی دیباجی در ادامه بیان داشت:پیوند بین مومنین و رهبران الهی تنها را رشد و قرب به خداوند متعال است و این مهم است که انسان زیر پرچم ولی خدا باشد و توحید که اساسی ترین بنیان دین است بواسطه ولایت ممکن خواهد بود و تنها راه رسیدن به توحید، ولایت است.
وی افزود:نقش ولایت در جامعه همانند نقش قطب نما در کشتی است و اگر این قطب نما نباشد کشتی هر چقدر هم مجهز باشد هرگز به ساحل نجات نخواهد رسید و علت اصلی وقایع عاشورا این بود که مردم به ولی زمان خود پشت کردند و ولی خدا را نمی شناختند.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با تاکید بر اهمیت بعد ولایت اجتماعی تصریح کرد:شهید سلیمانی با تاسی از مکتب حضرت امام خمینی(ره) توانست کانون مقاومت را در دنیا ایجاد کند و ولایت اجتماعی را در مقیاس جهانی گسترش دهد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار