خبرهای داغ:
شاهرود_ مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان شاهرود گفت: هادی خالقیان و شاهو بهرامی تکواندوکاران استان سمنان در مسابقات قهرمانی بسیج کشور نشان برنز برگردن آویختند.
کد خبر: ۹۴۴۹۱۳۳
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

درخشش ورزشکاران بسیجی استان سمنان در مسابقات تکواندو بسیجمحمد ناظمی در گفتگو با خبرنگار بسیج افزود: «هادی خالقیان» در وزن پنجم و «شاهو بهرامی» در وزن هفتم از استان سمنان در این دوره از مسابقات قهرمانی بسیج کشور نشان برنز را از آن خود کردند.
او ابراز کرد: این دوره از مسابقات در هشت وزن با حضور تکواندوکاران بسیجی از سراسر کشور به میزبانی سپاه امام حسن مجتبی (ع) طی روز‌های یازده و ۱۲ مردادماه در کرج برگزار شد.
ناظمی با بیان اینکه سرپرست تیم منتخب بسیج استان سمنان را مصطفی تیموری برعهده داشت، گفت: سرمربی تیم بسیج استان سهیل مولانا و مربی تیم بسیج استان در این دوره از مسابقات ساجد مولانا بود.
مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان شاهرود اظهار کرد: قهرمانان منتخب صاحب مقام‌های نخست تا سوم این هشت وزن به اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات «سیزم» (ارتش‌های جهان) به میزبانی ایران دعوت شدند.
او افزود: رقابت‌های بانوان بسیجی کشور نیز از امروز با حضور تیم استان سمنان آغاز شد.
هادی خالقیان قهرمان ارزنده و جویای نام شاهرودی تاکنون نشان‌های قهرمانی ملی و آسیایی خود را به خانواده «شهید سردار حسین غنیمت‌پور» شهید شاخص ورزش کشور اهدا کرده است.
در شهرستان شاهرود ۷۵۰ تکواندو کار و ۳۰ مربی و داور در این رشته ورزشی فعالیت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها