خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز؛

تبیین صحیح مکتب عاشورا ، دشمنان را در جنگ شناختی ناکام می گذارد 

حجت الاسلام عدالتی مسئول نمایندگی وفقیه در سپاه شهرستان البرز در جمع کارکنان سپاه شهرستان البرز بیان کرد: تبیین درست مکتب عاشورا، دشمنان انقلاب را در رسیدن به اهداف جنگ گسترده شناختی امروز ناکام می گذارد.
کد خبر: ۹۴۴۹۱۷۱
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عدالتی در جمع کارکنان سپاه شهرستان البرز بیان کرد: تبیین، مهمترین کاری است که در دهه محرم باید انجام شود. در اهمیت و ضرورت آن همین بس که زنده ماندن عاشورا به جهاد تبیینی بود که حضرت سجاد و حضرت زینب علیهما الاسلام انجام دادند. 

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز عنوان کرد: تبیین درست مکتب عاشورا هم روح عزت را به عنوان شاخص خاضع زنده می کند و هم خاشع نمودن انسان در برابر خداوند و تسلیم ناپذیر بودن در برابر غیر خدا را مستحکم می کند و هم دشمنان انقلاب را در رسیدن به اهداف جنگ گسترده شناختی امروز ناکام می گذارد.

وی با تاکید بر جایگاه عزت در حادثه عاشورا و تربیت انسان شیعه در تراز عصر ظهور و توجه به ذلت نفس در مقابل عزت مندی گفت: معرفی سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان شیعه تراز انقلاب اسلامی با تاکید بر عزت و جایگاه وی در قلوب ملت مسلمان به عنوان تربیت یافته مکتب حسینی نقش مهمی در معرفی شیعه در تراز ظهور است. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار