خبرهای داغ:
همدان-شهردار اسدآباد ضمن انتقاد از اختصاص اعتباری کم برای ساخت پردیس سینما گفت: ساخت این مرکز به ۳۰ الی ۴۰ میلیارد تومان نیاز دارد که برای اختصاص آن به وزیر ارشاد نامه زده‌ایم.
کد خبر: ۹۴۴۹۲۰۱
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، بهرنگ دالوند در جمع اصحاب رسانه شهرستان اسدآباد ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد:۳۰ سال پس از ابلاغ طرح هادی شهر، هنوز بعد از ۱۷ سال که باید طرح بازنگری و تفصیلی آن در سال ۸۴ ابلاغ می‌شد، اعلام نشده و این درحالی است که ۳۰سال پیش مجموعه شهر ۹۲۰ هکتار بوده و امروز به ۹۱۲ هکتار کاهش پیدا کرده شده است.

وی با بیان اینکه چرا باید وسعت اسدآباد گسترش پیدا می‌کرده، اما کاهش یافته عجیب و جای سوال است، گفت: از ۱۱۸ پیشنهاد ارائه شده در وزارت راه ۱۰۹ مورد تغییر کاربری به عمومی بوده است.

شهردار اسدآباد افزود: در اکثر شهر‌ها ساخت طبقات بیش از چهار مانعی ندارد، اما این عدد در اسدآباد ۴.۵ طبقه است که لازم است افزایش یابد.

وی با اشاره به فعالیت ۲۱۰ نیرو در شهرداری بیان کرد: با توجه به مساحت ۹۱۶ هکتاری شهر این تعداد دچار کمبود است که اقداماتی برای جذب نیرو آغاز کرده‌ایم.

دالوند درباره آسفالت نیز بیان کرد: تاکنون ۳ هزار تن آسفالت‌ریزی انجام شده و تا شروع فصل سرما نیز ۱۰ هزار تن دیگر آسفالت‌ریزی خواهیم داشت.

وی اصلاح میدان شهید مطهری، میدان آزادگان، ساخت ماکت شهدای خلبان، هواپیما و پیگیری برای افتتاح ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی در هفته دولت را از مهمترین اقدامات در طول دو ماه اخیر عنوان کرد و گفت: برای معاینه فنی سه شرکت متقاضی هستند که دچار مشکلات حقوقی شده و پس از رای دیوان عدالت تکلیف این مرکز مشخص می‌شود.

شهردار اسدآباد گفت: اسدآباد درآمد پایدار ندارد و مشکلاتی همچون نداشتن هتل نیز از دیگر مشکلات دیار سیدجمال است.

وی در ادامه ضمن انتقاد از اختصاص اعتباری کم برای ساخت پردیس سینما بیان کرد: با یک میلیارد تومان اختصاص داده شده که به دست شهرداری هم نرسیده تنها می‌شود این مرکز را تخریب کرد و ساخت آن به ۳۰ الی ۴۰ میلیارد تومان نیاز دارد که برای اختصاص آن به وزیر ارشاد نامه زده‌ایم.

دالوند درباره جمع‌آوری سگ‌های ولگرد نیز گفت: مقرر شده سگ‌های ولگرد اسدآباد جمع‌آوری و در اختیار همدان قرار گیرد، اما همدان تاکنون در این باره مکانی مشخص نکرده و موضوع نیز بی‌نتیجه مانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات