خبرهای داغ:
شاهرود_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود بر مردمی سازی موضوعات فرهنگی اجتماعی در جامعه و اثرات مهم آن تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۴۹۲۱۲
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰

اهمیت مردمی سازی موضوعات فرهنگی اجتماعی در جامعهبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی معاون در نشست مشترک ستاد فریضتین و شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود به میزبانی سالن ولایت فرمانداری ویژه این شهرستان با اشاره به اجرای برنامه‌های اثرگذار فرهنگی در سطح شهرستان، اظهار کرد: پیاده‌روی خانوادگی عفاف و حجاب و بازخوانی واقعه غدیر و اثرگذاری آن‌ها در قالب مردمی سازی موضوعات اجتماعی، برکات ارزشمندی دارد و اثرات بهتر آن را نیز در جامعه شاهد خواهیم بود.
او با اشاره به محدود شدن بیماری کرونا و اجرای برنامه‌های مناسبی، از از نقش هیأت‌های مذهبی در روز پنجم و قبل از محرم و در طول این ایام در رعایت مسائل بهداشتی تقدیر و تشکر کرد و افزود: هر چند بیماری کرونا جولان می‌دهد، در طول چند روز گذشته شاهد کاهش بیماری افراد مبتلا بودیم، اما ناپایداری وضعیت و شکنندگی این موضوع جای نگرانی دارد که باید مورد توجه مسئولان و روحانیون باشد و همراهی لازم را داشته باشند.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با اشاره به جنگل ابر و پیگیری مسائل آن توسط دستگاه‌های مرتبط، اظهار کرد: تلاش باید کرد تا این محیط عاری از هرگونه مشکل، بداخلاقی و رفتار‌های نازیبا در همه مناطق گردشگری شهرستان باشیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی رضوی نسب امام جمعه شهر بسطام نیز در این نشست با تاکید بر تشکیل کارگروه امر به معروف و نهی از منکر، عنوا کرد: مردم ثابت کردند در صحنه در تعظیم شعائر دینی حضور دارند و باید به عده‌ای آموزش دهیم مثل خدام امامزاده‌ها، هیات مذهبی و ستاد نمازجمعه تا در ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها