خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان کازرون گفت: واقعه عاشورا حادثه‌ای بود که از بدو خلقت آدم و همه پیغمبران الهی نسل به نسل گوش زد شده بود.
کد خبر: ۹۴۴۹۲۱۸
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کازرون در مراسم عزاداری مشترک نیروهای مسلح شهرستان کازرون که به مناسبت ماه محرم در حسینیه سیدالشهداء(ع)ملابرات به میزبانی آمادگاه شهید چمران نیروی زمینی سپاه پاسداران برگزار شد ضمن عرض تسلیت ماه محرم بیان داشت: واقعه عاشورا حادثه ای بود که از بدو خلقت آدم و همه پیغمبران الهی نسل به نسل گوش زد شده بود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین پیغمبران الهی برای امام حسین(ع)اشک ریختند اشاره داشت: روایت شده که در مسیر حرکت سرور و سالار شهیدان از مکه به کربلا حضرت مصیبت حضرت یحیی بن زکریلا را زیارت به زبان می آورد چرا که آمده شباهت شهادت امام حسین(ع)همانند شهادت یحیی بن زکریلا بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون ادامه نمود: امام حسین(ع)راه و مسیری را بنا نهاد که هر انسان آزاده ای که به دنبال سعادت و کمال باشد به آن دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: امروز جهان به دنبال رسیدن به حقایق عاشورا و درس بزرگ آن می باشد و امام حسین(ع) مصداق نور الهی می باشد که هرگز خاموش شدنی نیست.

حجت الاسلام محمدی به وظیفه و درس از عاشورای امام حسین (ع)پرداخت و تاکید کرد: همه در راه آقا ابا عبدالله الحسین(ع)وظیفه داریم راه کربلا را درست برای همگان ترسیم نمائیم و کسی که بخواهد دین خدا را یاری نماید عده و عُده ملاک نیست.

وی در ادامه در خصوص پیام ها و درس های عاشورا نکاتی را برای حاضرین ایراد داشت و همچنین در این مراسم مداح و ذاکر اهل بیت(ع) حاج داوود خوشکردار با ذکر مصیبتی در وصف امام حسین(ع)و یاران با وفایش حاضرین را به فیض رسانید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها