خبرهای داغ:

توجه به صنایع هویت ساز در شرکت‌های دانش بنیان/ تولید محتوا کاری خلاقانه

شاهرود_ رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان مرکز شاهرود افزود: تولید محتوا کار خلاقانه است و شرکت‌های خلاق و دانش بنیان باید کار کنند و توجه ویژه باید به این امر کرد.
کد خبر: ۹۴۴۹۲۳۱
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱

توجه به صنایع هویت ساز در شرکت‌های دانش بنیان/ تولید محتوا کاری خلاقانهبه گزارش خبرنگار بسیج، محسن نظری در نشست ستاد فریضتین و شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود به میزبانی تالار ولایت فرمانداری ویژه این شهرستان با اشاره به صنایع هویت ساز در حوزه مد و لباس و رسانه و علوم انسانی در شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: در سال حمایت از دانش بنیان ها، توجه به صنایع هویت ساز بسیار اثرگذار و مورد توجه است.
او تاکید کرد: باید خلاقانه به حوزه امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب توجه کرد و در حوزه تولید محتوای فرهنگی و فاخر و اثرگذار علوم انسانی و مذهبی و حجاب هنوز اقدامی نکردیم.
رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان مرکز شاهرود افزود: تولید محتوا کار خلاقانه است و شرکت‌های خلاق و دانش بنیان باید کار کنند و توجه ویژه باید به این امر کرد.
نظری بر برگزاری رویدادی در نیمه دوم سال در حوزه محتوا با شرکت‌های دانش بنیان با کمک ارگان‌های مختلف و گروه‌های تولید محتوا تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها