فرماندار شهرستان دیر با اشاره به منابع تسهیلاتی متعدد در قانون بودجه امسال و اعتبارات اشتغالزایی مناسب از همه دستگاه‌ها خواست اطلاع رسانی را جدی بگیرند.
کد خبر: ۹۴۴۹۲۶۲
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶

دستگاه‌های اجرایی دیر شیوه اعطای تسهیلات را به مردم اطلاع دهند

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر،یونس باربرز چهارشنبه شب در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان دیر، اظهار داشت: اشتغال جوانان یکی از چالش‌های مهمی است که همه باید در راستای حل این مشکلات تلاش کنند.

 

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به منابع تسهیلاتی متعدد در قانون بودجه امسال و اعتبارات اشتغالزایی مناسب از همه دستگاه‌ها خواست اطلاع رسانی را جدی بگیرند و شیوه اعطای تسهیلات را به مردم اطلاع دهند.

 

وی افزود: روابط عمومی‌های ادارات در بخش اطلاع رسانی اعتبارات فعال شوند و مدیران از ظرفیت تریبون‌های نماز جمعه برای اطلاع رسانی به مردم استفاده کنند.

 

باربرز خاطرنشان کرد: مدیران قانون بودجه را با دقت و جدی مطالعه کنند تا از ظرفیت تبصره‌های ۱۶ و ۱۸ بتوانند بهتر استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه بانک‌ها تأثیرگذار ترین بخش برای حمایت از اقشار مختلف مردم هستند، تاکید کرد: بانک‌ها با ارائه پیشنهاد و راهنمایی، همراهی بهتری در زمینه اشتغال و رفع موانع داشته باشند.

 

فرماندار شهرستان دیر ابراز کرد: معاونت امور عمرانی فرمانداری به طور مستمر تقاضای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را پایش کند تا بتوانیم مشکلات آنها را برطرف کنیم.

 

باربرز گفت: به یک بانک اطلاعاتی قوی و جامع از متقاضیان شغل نیاز داریم تا بتوانیم برنامه ریزی بهتر و دقیق‌تری داشته باشیم.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز با بیان اینکه در سال جاری اعتبارات بالایی برای اشتغال از منابع مختلف در نظر گرفته شده است، گفت: تعهد شهرستان دیر در سال جاری، ایجاد هزار و ۸۸۴ شغل است که ادارات می‌توانند تا دوهزار و ۲۲۴ رقم در سامانه رصد اشتغال به ثبت برسانند.

 

مصدق کشاورزی افزود: به هر میزان شغلی که ایجاد و اعتبار تخصیص داده شده است به مشاغل روستایی و خانگی می‌توانیم در ۶ ماهه دوم اعتبار جدید جذب کنیم.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات