خبرهای داغ:
جلسه تقدیر از فرماندهان برگزیده واحد های بسیج دانش آموزی مدارس شهرستان نایین، در اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۴۹۳۴۴
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج از نایین "جلسه تقدیر از فرماندهان برگزیده واحد های بسیج دانش آموزی مدارس شهرستان نایین، صبح امروز در اداره آموزش و پرورش این شهرستان با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین، نماینده محترم فرماندار شهرستان، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و فرماندهان واحد های بسیج دانش آموزی مدارس نایین برگزار شد.

سرهنگ محمد حسین الیاسی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نایین در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت:
رهبر معظم انقلاب درسخنرانی خود در جمع اقشار بسیج ،بر تقویت همه جانبه اقشار در بسیج  تاکید ویژه ای دارند که در این میان، بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی از مهم ترین آنها هستند.

وی ادامه داد:
بعد انقلاب اسلامی ایران، الگوهایی مبتنی بر اسلام ساخته شد که در دنیا نظیر ندارند. نوع جدیدی از انسان ها بعد از انقلاب تربیت و پرورش یافتند که همگی ما مدیون رشادت ها و جانبازی های آنان در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسی گفت:
امروز قرار است  تا از فرماندهان واحد های دانش آموزی تقدیر شود. می‌دانیم که در برابر شهدا کار کردن هیچ است. گاهی به مسئول و مدیری گفته می‌شود خیلی میدوی و تلاش میکنی در صورتی که این کارها در مقابل شهدا و خون این عزیزان واقعا هیچ است.

حمید شهریاری، رئیس آموزش و پرورش نایین  ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام، در این جلسه به بیان هدف آموزش و پرورش مبنی بر وجود بسیج دانش آموزی در مدارس پرداخت و اظهار داشت: فرهنگ بسیجی باید در همه مکان‌ها و زمان ها وجود داشته باشد زیرا ما هرکجا که بسیجی و جهادی جلو رفتیم به موفقیتی دست یافتیم.دلیل وجود بسیج در مدارس، جذب و انتشار فرهنگ بسیجی بین دانش آموزان به منظور تربیت نسلی نخبه و تمدن ساز برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد:
با توجه به روی کار آمدن دولت مردمی و جهادی حجت الاسلام رئیسی که معتقد هستند آموزش و پروش تمام ارکانش باید با تفکر بسیجی کار کند، با این تفکر به پیش خواهیم رفت.

شهریاری افزود:
در این مسیر، همت و یاری تمام مجموعه های بسیجی، فرهنگی و مساجد را خواهانیم. زیرا بهترین زمینه و بستر در این مسیر ،آموزش و پروش است و درکنار پرورش و کار فرهنگی در مدارس، نیازمند پرورش تحصیلی نیز هستیم که دانش آموزان بسیجی ما بتوانند جزء رتبه های برتر مدارج علمی و کنکور باشند.

در پایان مراسم تجلیل از ۳۲ فرمانده برتر واحد بسیج دانش آموزی برگزار و به رسم یادبود لوح تقدیر و هدایایی به آنها تقدیم گردید.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها