خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: در راستای گرامیداشت یادو خاطره شهدا، مراسم گرامیداشت شهید عبدالله اسکندری در مسجد جامع شهداء کازرون برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۹۳۶۰
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: در راستای گرامیداشت یادو خاطره شهدا،مراسم گرامیداشت شهید عبدالله اسکندری در مسجد جامع شهداء کازرون برگزار می شود.

وی ادامه داد: در راستای شهدای تازه تفحص شهدای مدافع حرم وهمزمانی با مراسم عزاداری وسوگواری ابا عبدالله الحسین(ع)و سردار شهید عبدالله اسکندری که از شهدای شاخص استان فارس می باشد مراسم گرامی داشت این شهید والامقام روز شنبه 15مردادماه و هشتم محرم الحرام از ساعت07:00صبح همزمان با قرائت زیارت عاشورای حسینی در کازرون برگزار خواهد شد.
سرهنگ توکل به اهمیت و جایگاه شهدا و خصوصا شهدای مدافع حرم اشاره داشت و افزود: شهید مدافع حرم سردار عبدالله اسکندری وقتی به شهادت نائل آمدند گروههای تکفیری سَر از بدن جدا شده این عزیز ما را در شهر حماه چرخاندند و وقتی تقاضای مبلغ پول بالائی داشتند که جنازه شهید را تحویل دهند با مخالفت خانواده شهید رو به رو شد که مورد تمجید مقام معظم رهبری شد.
وی به حقی که شهدا بر گردن همه ی ما دارند گفت و تاکید داشت: امروز امنیت و آسایش جامعه را مرهون فداکاری ها و از خود گذشتگی های شهدا هستیم شهدای که بهترین هستی خود جان خویش را در طبق اخلاص نمودنند و در راه اسلام ودین فدا نمودنند.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون در ادامه با توجه به برنامه عزاداری مشترک یگان های مسلح و مسئولین در دهه اول محرم و همزمانی با گرامیداشت شهید مدافع حرم سردار عبدالله اسکندری یادآور شد: مراسم عزاداری روز هشتم سرور و سالار شهیدان و همزمان گرامی داشت شهید مدافع حرم حاج عبدالله اسکندری روز شنبه 15مرداد ماه با حضور یگان های مسلح شهرستان کازرون و مسئولین در مسجد جامع شهدای این شهر برگزار خواهد شد.
وی در پایان با بیان این که مراسم با سخنرانی امام جمعه شهرستان حجت الاسلام والمسلمین صباحی و مداحی مداحان اهل بیت(ع)برگزار می شود از همه یگان های مسلح مستقر در شهرستان کازرون اعم از مرکز آموزش 07شهید ترابی، فراجا، تیپ تکاور امام سجاد(ع)،آمادگاه شهید چمران، کانون بازنشستگان نیروهای مسلح و یگان شهید سلیمانی به همراه مسئولین انقلابی ادارات شهرستان کازرون جهت حضور با شکوه در مراسم دعوت به عمل آورد.
ضمنا یادآور می شود پیکر مطهر سردار شهید عبدالله اسکندری در روز عاشورا در حرم حضرت احمدبن موسی (ع) شاهچراغ تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها