سرهنگ پاسدار حسین خانی درهمایش شیرخوارگاه فاطمیه شهر جوپار ،عاشورا مقدمه ای برای ظهورامام زمان(عج)است گفت.
کد خبر: ۹۴۴۹۳۸۱
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،سرهنگ پاسدار حمیدرضا حسین خانی درهمایش شیر خوارگاه فاطمیه شهر جوپار،راه رسیدن از شور وشعور حسینی به انتظار زمینه ساز،گفت:بنا بر تصریح روایات ،اقامه قسط و عدل یکی از مهمترین دستاوردهای قیام امام عصرعجل الله تعالی فرجه خواهد بود.بنابراین ،شعار حضرت (عج)اقامه قسط وعدل آن هم در عمل ودر مقیاس جهانی است.اگر بنا باشد این هدف را به صورت فردی نیز در نظربگیریم باید گفت هدف از ظهور نفی ظلم و جور برچیده شد سباط آن و سلب قدرت از آنهاست برای اینکه نتوانسته انحراف عینی و عملی خود را ادامه دهند.

وی اضافه کرد: در قیام حضرت سیدالشهداء علیه السلام نیز ایشان اهدافی مشابه را برای قیام خود عنوان کرده اند چرا که ایشان نیز هدف قیام خود را اقامه عدل و نفی اقامه باطل بیان کرده و فرمودند هدف امر به معروف و نهی از منکر و حرکت بر اساس سیره جدم رسول خدا(ص) و پدرم ابی طالب(ع) است. این دین ادامه تلاش عملی و دینی برای تحقق قسط و عدل .

حسینخانی تاکید کرد: حلقه دیگر انتقام قیام سیدالشهداء علیه السلام به ظهور، آن است که در زمان امام حسین علیه السلام ایشان مقابل یک انحراف دینی اجتماعی به پا خاستند و هم در زمان حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه این اتفاق تکرار شده و یک انحراف عملی و ظلم فراگیر بر دنیا مسلط میشود که تنها به دست با کفایت امام عصر (عج) برطرف شده و دنیا به سمت قسط و عدل حرکت خواهد کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کسانی که در کشتی هدایت حضرت سیدالشهداء علیه السلام راه یابند نمی توانند نسبت به اقامه قسط و عدل و نسبت به نفی ظلم و جور به صورت اجتماعی و جهانی بی تفاوت باشند بلکه تلاش خود را برای این مسیر مضاعف خواهند کرد همین عامل مبدا پیوند عاشورائیان با مهدوی باوران و مهدوی یاوران خواهد بود.

ارسال نظرات