فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: اخلاص در کارها ، بیزاری جستن از دشمنان اهلبیت ،توکل و امید به فضل الهی ، معرفت به آیات الهی از جمله معروفات اعتقادی هستند. .......
کد خبر: ۹۴۴۹۴۶۲
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸

سرهنگ روح الله ابراهیمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کوهبنان در جمع ستاد امر به معروف و نهی از منکر به عوامل آسیب زا و منکرات اشاره کرد و گفت: تشکیل جلسات و‌محافل گروه های منحرف اعتقادی و جذب مردم و جوانان ، استفاده از اشعار ، عبارات و حرکات وهن آمیز در عزاداری ها ، تلاش در راستای جنگ فرقه ای ،اصرار بر قمه زنی و تبدیل آن به یکی از نمادهای مخالفت با نظام و انقلاب ، خرافه گرایی از جمله منکرات هستند.

به گفته ابراهیمی شبهه افکنی گسترده اعتقادی ، فعالیت محافل و جلسات عرفان های کاذب ،زیر سوال بردن شعائر دینی از دیگر ترفندهای دشمنان برای انحراف قشر جوان است.

دبیر امر به معروف و نهی از منکر کوهبنان می گوید تحریف لفظی کلام الهی ،احادیث ، سیره پیامبر اکرم (ص) ، انکار احکام تکلیفی مانند نماز ، حمایت از باطل ،، دروغ بستن به خدا ، پیامبر و ائمه ، تحریم حلال بر خود و دیگران ، نا امیدی به رحمت و یاری خدا ، استفاده از موسیقی در هیات های عزاداری از دیگر ترفندهای دشمنان اسلام و انقلاب برای منحرف کردن مردم خصوصا قشر جوان و نوجوان جامعه است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: اخلاص در کارها ، بیزاری جستن از دشمنان اهلبیت ،توکل و امید به فضل الهی ، معرفت به آیات الهی از جمله معروفات اعتقادی هستند.

ارسال نظرات