تبریز- امام جمعه میانه با اشاره به قدرت و توان استراتژیک و نظامی ایران در منطقه و جهان، گفت: امروز ما قدرت برتر منطقه ایم و این به برکت ولایت، آمادگی های نظامیان و بسیجیان با مسلح بودن به شعار هیهات من الذله امام حسین(ع) است.
کد خبر: ۹۴۴۹۴۷۱
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمدی ابراز داشت: امروز کل نیروهای مقاومت در سراسر جهان گوش به فرمان ولایت بوده و منتظر یک اشاره سیدعلی هستند و یک خطای دشمن، او را به نابودی همیشگی اش پیش خواهد برد.

   وی افزود: پشت صحنه تمام داستان‌های منطقه، یهودیان هستند و همانگونه که بکارگیری تمام سرمایه و مزدوران استکبار نتوانست سوریه را ساقط کند، به زودی خود نیز توسط نیروهای مقاومت در منطقه، ساقط شده و متلاشی خواهند شد.

   فرمانده سپاه میانه نیز در این رزمایش با بیان اینکه امام خمینی(ره) بسیج را برای روزهای سخت و صیانت از انقلاب اسلامی ایجاد کرد، اظهار داشت: همچنان که امام حسین علیه السلام و یارانش جان خود را فدا کردند ولی حاضر به بیعت با یزید نشدند، ما نیز به تاسی از مولایمان، بیعت با طاغوت را عین خفت و ذلت دانسته و هیچگاه ظلمت و باطل را قبول نخواهیم کرد.

   حسین محمدی ضمن تقدیر از حضور حماسه آفرین و آماده باش کامل بسیج برای اجرای این رزمایش مقتدرانه، این تمرینات را تمرینی برای ارتقای آمادگی های بیشتر دانسته و متذکر شد: سلامت برنامه و اجرای بی عیب و نقص آن مهمترین خواسته و تلاش ماست.

   رزمایش مشترک سه روزه گردان های امام علی(ع) و بیت المقدس شهید فرقانی، شهید نیکنامی و شهید هاشمی نژاد سپاه میانه با نیروهای فراجا با اجرای تمرینات عملی مقابله با ناآرامی ها، پایان یافت.

 

ارسال نظرات