نماینده مردم دشتی وتنگستان درمجلس شورای اسلامی درسخنرانی بین نماز جمعه شهراهرم گفت:برای اینکه بتوانیم ذره‌ای از مشکلات مردم راحل کنیم روحیه عاشورایی نیاز است
کد خبر: ۹۴۴۹۵۰۱
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازتنگستان،دکترغلامحسین کرمی نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت:امروز عمده مشکل جامعه و مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند مشکل اقتصادی است و نیاز آن مدیریت عاشورایی است.

غلامحسین کرمی درادامه افزود:امروز دولت، دولت انقلابی است ونیاز است همه کسانی که چه کارمند دولت باشند و چه نباشند ،هرکسی که به نوعی دارای مسئولیت است  با روحیه عاشورایی برای ملت کار کندو حل مشکلات جامعه امروز جامعه نیاز این مدیریت است.

نماینده مردم دشتی وتنگستان بیان کرد:در بحث خسارات نخل داران شهر اهرم مقرر شده برای جبران این خسارت‌ها ضایعاتی که بر اثر بارندگی ایجاد شده توسط نخل داران جمع آوری و در اختیار تعاون روستایی قرار دهند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات عمرانی،پزشکی،احداث پل،راه سازی گفت:برای احداث سد باهوش در شهرستان اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان مصوب شده و در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
با توجه به اینکه پل روی رودخانه باهوش اهرم که یکی از دغدغه‌های شهر وندان شهر اهرم بوده و می‌باشد ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات نفت مصوب شده و در مهر ماه سال جاری ابلاغ خواهد شد.

ایشان با اشاره به اینکه سریع‌تر پانسیون‌های احداث شده در بیمارستان تکمیل گردد یاد آور شد: در خصوص حضور پزشکان متخصص در شهر اهرم متأسفانه عدم وجود مکانی مناسب یک مانع بزرگی در جهت ورود پزشکان متخصص به این شهرشده است.وسعی می کنیم با احداث منازل سازمانی برای این قشر مشکل ایجاد شده را دراسرع وقت حل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات