خبرهای داغ:

بازدید بخشدار صالح‌آباد از روستاهای میحمله سفلی، میحمله علیا و اکبرآباد

همدان- بخشدار صالح‌آباد از روستاهای میحمله سفلی، میحمله علیا و اکبرآباد و طرح‌ها و پرژه‌های اجرا شده این روستاها بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۴۹۵۰۸
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالملکی بخشدار صالح آباد برای آشنایی و بررسی مسائل و مشکلات، دغدغه‌های اهالی، ظرفیت توسعه روستاها و پروژه‌های عمرانی اجرا شده در سطح روستاهای صالح‌آباد با حضور در روستای میحمله علیا، میحمله سفلی و اکبرآباد از توابع دهستان دیمکاران و ادای احترام به شهدای والا مقام این روستاها با مردم شریف این روستاها دیدار صمیمانه داشت.

وی در حاشیه این بازدید بیان کرد: در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با نگاه محرومیت‌زدایی دولت اعتبارات خوبی برای رفع محرومیت در این روستاها مصوب شد که به زودی محقق خواهد شد.

در ادامه عبدالملکی با حضور در سطح روستا از طرح‌ها و پرژه‌های اجرا شده توسط دهیاری بازدید و سپس با حضور در بین اهالی به تبیین و تفسیر مشکلات و نیازهای روستا پرداخت و قول مساعد داد که با پیگیری‌های منظم و دقیق و همکاری فرمانداری، شورا و دهیاری تک به تک مشکلات و نیازها بررسی و از ادارات متولی پیگری خواهد شد.

بخشدار صالح آباد در پایان عنوان کرد: مسئولیت امانتی موقتی و یک ابتلای الهی است، من خدمتگزار مردم هستم و هدف از بازدید از روستاها آشنایی با مشکلات و پتانسیل‌های موجود در روستا ها است که در دور دوم بازدیدها از روسای ادارات خدمات‌رسان نیز دعوت به عمل خواهد آمد تا از نزدیک مسائل و مشکلات روستائیان را بررسی و پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات