نشست جهاد تبیین نهضت عاشورایی با حضور طلاب خواهر شهرستان زارچ برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۹۵۱۷
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از زارچ، به مناسبت ماه محرم الحرام نشست جهاد تبیین نهضت عاشورایی با حضور حجت الاسلام والمسلمین پورصادقی مسئول نمایندگی، ولی فقه سپاه ناحیه روح‌الله زارچ، حجت الاسلام والمسلمین منتظری رئیس سازمان تبلیغات زارچ، جناب فروتن معاون سیاسی سپاه ناحیه روح‌الله زارچ و جمعی از طلاب خواهر برگزار شد.
معاون سیاسی سپاه ناحیه با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایشان با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) «ما هر چه داریم از محرم و صفر است.»، اظهار کرد: قیام مردم ایران در سال ۵۷، الگو گرفته از نهضت امام حسین (ع) بود و ختم به تشکیل حکومت جمهوری اسلامی شد.
وی عنوان کرد: مشکل آمریکا با ایران بر سر مسائل هسته‌ای، موشکی و منطقه‌ای نیست، بلکه مشکل آمریکا با ایران خود ساختار جمهوری اسلامی است و هیچگاه حل نخواهد شد. هدف آنان فروپاشی این ساختار است که با گرفتن مولف‌های قدرت از جمهوری اسلامی محقق می ‎شود.
وی افزود: از نظر بنده حضرت آقا جهاد تبیین را مطرح کردند بخاطر دو عملکرد دشمن؛ کارآمد نشان دادن رژیم گذشته و ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی ما باید در جهاد تبیین از عملکرد و دستاورد‌های این انقلاب صحبت کنیم و مردم را نسبت به آینده این انقلاب امیدوار نماییم.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه روح‌الله تصریح کرد: هدف از این جلسه آشنایی طلاب با سیاست‌های بسیج است. یکی از این سیاست‌ها انتخاب هادیان سیاسی است. هادیان سیاسی افرادی هستند که در مسائل سیاسی مردم را آگاه کنند و به تبیین بپردازند.
وی به ضرورت امر جهاد تبیین برای نظام اشاره کرد و در ادامه افزود: اگر تبیین حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) بعد از عاشورا نبود کربلا در کربلا می‌ماند و واقعه عاشورا به گونه‌ای دیگر نوشته می‎ شد.
وی ادامه داد: خداوند با طوفان شن از یک حمله نظامی بزرگ جلوگیری کرد و نظام را حفظ نمود حالا وظیفه ماست که نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنیم. این امر با جهاد تبیین موثر است.

 

 

ارسال نظرات