همزمان با تاسوعای حسینی و همچنین سالروز قمری شهادت شهید مدافع حرم، عبدالله باقری انتشارات روایت فتح چاپ پنجم  کتاب «بادیگارد» را وارد بازار کرد.
کد خبر: ۹۴۴۹۶۰۱
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با تاسوعای حسینی و همچنین سالروز قمری شهادت شهید مدافع حرم، عبدالله باقری انتشارات روایت فتح چاپ پنجم  کتاب «بادیگارد» را وارد بازار کرد.

۳۰مهر۱۳۹۴، مصادف با شب تاسوعای حسینی خبر شهادت کسی در دنیای مجازی پیچید که چهره‌اش بیش از نامش آشنا بود. تصویری پخش شد که هر بیننده‌ای را پشت کادر مستطیلی تلویزیون میخکوب می‌کرد. چقدر آشنا! چقدر غریب! می‌شناختیم و نمی‌شناختیمش. تلویزیون، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، همه و همه از او تصویر داشتند؛ تصویری واضح از مردی محکم، جدی، با اندامی ورزیده درست پشت سر رییس جمهور. تصویری از یک بادیگارد.

کتاب «بادیگارد» به چاپ پنجم رسید

عبداللهِ کتاب«بادیگارد» اسطوره نیست.خود خودش است. همان‌قدر دست یافتنی و همان‌قدر دست نیافتنی. او یک تیپ نیست. یک شخصیت است. از آن آدم‌ها که شبیه ندارند. او جمع اضداد است. جدی و در عین حال شوخ. از بچگی محافظ بود، محافظ پدر ومادر و برادرهایش، محافظ همسر و فرزند و رفقایش و...

خیلی‌ها در حریم حفاظتی‌اش بودند، حتی کودکان سوریه و زنان بی‌پناهش. افروز مهدیان در کتاب«بادیگارد» به زندگی این شهید عزیز می‌پردازد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات