دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی:

ضعف عملکرد ادارات باعث بدبینی مردم می شود

تبریز- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی در گردهمایی دبیران دستگاه های اجرایی گفت: ضعف عملکرد ادارات باعث بدبینی مردم می شود.
کد خبر: ۹۴۴۹۶۰۲
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  محمدحسن نستوهی در گردهمایی دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی استان بر ضرورت توجه ادارات به مسئله امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و افزود: دستگاه های اجرایی پیشانی نظامند و ضعف در عملکرد ادارات باعث بدبینی مردم می شود.

وی با تشریح وظایف شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات، احصاء معروفات و منکرات را در دستگاه های اجرایی خواستار شد و توجه به قانون را در ادارات به عنوان معروف برشمرد و به توجه ویژه کارکنان نسبت به آن اشاره کرد.

حجت الاسلام نستوهی ادامه داد: بر همه مدیران واجب است تا قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را مطالعه نموده و با آن آشنا شوند و دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر نیز باید نسبت به این قانون از آگاهی لازم برخوردار بوده و بر رعایت و اجرای آن اقدام نمایند.

وی در ادامه با اشاره به اولویت های فعلی ستاد مبنی بر آموزش امر به معروف و نهی از منکر صحیح به آمرین و ناهیان و حمایت حقوقی و قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر می باشد به ماده 9 قانون حمایت تاکید کرده و گفت: هر جا آمر به معروف مورد غضب مدیری واقع شد ستاد امر به معروف و نهی از منکر آن را مصداق منکر دانسته و از آمربه معروف و ناهی از منکر با تمام توان دفاع خواهد کرد.

در پایان این گردهمایی از دبیران سه دستگاه برتر که عملکرد مناسبی در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه داشتند توسط دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار