خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: MRI تخصصی و فوق تخصصی در بخش MRI پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۹۶۱۹
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج، دکتر حسین شیبانی از انجام MRI تخصصی قلب و پستان و روده در بخش MRI پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برای بیماران نیازمند به ام آر آی (تصویربرداری مغناطیسی) با تعرفه دولتی خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: ام ار‌ای قلب (CARDIAC MRI)، پستان و روده تنها در تعداد محدودی از مراکز کشور انجام می‌شود و تا زمان حاضر این بیماران به مراکز درمانی خارج از شاهرود خصوصاً تهران و با تحمل هزینه‌های فراوان و مشکلات ایاب و ذهاب و اسکان و ... مراجعه می‌نمودند.
او اضافه کرد: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری همه باید تلاش کنیم تا بیماران بجز رنج بیماری دیگر هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند و با تکمیل نیاز‌های بیمارستانی امیدواریم رضایتمندی مردم را جلب نمانیم.
اعظمی رئیس پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه نیز در همین راستا گفت: مرکز تصویر برداری پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه، با دارا بودن پیشرفته‌ترین تجهیزات و دستگاه‌ها و با انجام کلیه ام ار ای‌های تخصصی و فوق تخصصی پذیرای مراجعین محترم می‌باشد و با همکاری پرسنل محترم خوشبختانه علاوه بر ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات درمانی به ویژه MRI از اعزام و مراجعه بیماران به سایر نقاط کشور نیز جلوگیری خواهد شد.
مرکز تصویر برداری پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه در میدان شفاء در مجاورت بیمارستان امام حسین (ع) واقع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها