خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در دیدار با مجموعه خبرگزاری بسیج؛

با خدمت صادقانه گره گشای مشکلات زندگی مردم باشیم  

فائزی با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در جامعه اضافه کرد: باید با خدمت صادقانه گره از زندگی مردم باز کنیم شأن گره گشایی که در خدمت رسانی بسیج در حوادثی همچون سیل و زلزله بروز می کند و این خدمت جهادی و بی منت مورد قبول مردم است.
کد خبر: ۹۴۴۹۶۳۲
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، صبح امروز محمدحسین فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین به همراه معاونین این اداره کل با مجموعه خبرگزاری بسیج قزوین دیدار کردند. 

فائزی در این دیدار ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری حسینی و تقدیر از مجموعه خبرگزاری بسیج به عنوان رسانه فعال و پویا بیان کرد: بزرگی، به میزان خدمتگزاری است. گاهی مدیران گمان می کنند که با عدم پاسخ به مردم و نگاه از بالا، جایگاه ویژه ای بین مردم خواهند داشت که این تفکر اشتباه است. 

وی گفت: کسی که منش حاج قاسم در او بیشتر شود قطعا نزد مردم محبوبتر است چرا که حاج قاسم یک شخصیت مردمی است که برای مردم خدمت صادقانه انجام می داد.

فائزی در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در جامعه اضافه کرد: باید با خدمت صادقانه گره از زندگی مردم باز کنیم و این شأن گره گشایی، بسیج را محبوبتر می کند. شأن گره گشایی که در خدمت رسانی بسیج در حوادثی همچون سیل و زلزله بروز می کند و این خدمت جهادی و بی منت مورد قبول مردم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در پایان از تلاش مجموعه خبرگزاری بسیج در عرصه اطلاع رسانی و مطالبه گری تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها