خبرهای داغ:
سرهنگ حسینی گفت: کارگاه خیاطی دوخت لباس در روستای کندر از توابع شهرستان تاکستان با ظرفیت اشتغالزایی ۲۵ نفر و در راستای اشتغالزایی پایدار و تحقق راهبرد سال افتتاح شد.  
کد خبر: ۹۴۴۹۶۴۴
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸

قزوین_ سرهنگ سید مهدی حسینی فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به افتتاح کارگاه خیاطی بیان کرد: کارگاه خیاطی دوخت لباس در روستای کندر از توابع شهرستان تاکستان در راستای اشتغالزایی پایدار و تحقق راهبرد سال افتتاح شد.

وی گفت: این کارگاه ها به صورت سریالی و مستمر در روستاهای شهرستان تاکستان در حال راه اندازی هستند. منابع اولیه به صورت تسهیلات در اختیار افراد واجد شرایط قرار می گیرد و عموما در این کارگاه ها ۲۵ الی ۳۰ نفر مشغول به کار می شوند.

فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان اظهار کرد: بازار فروش محصولات این کارگاه ها، تهران است و این کارگاه هشتمین کارگاه تولید پوشاک و خیاطی در شهرستان تاکستان است که به بهره برداری رسیده است. 

سرهنگ حسینی گفت: در کارگاه خیاطی روستای کندر ۲۵ نفر از اهالی همین روستا صاحب اشتغال پایدار شدند. این کارگاه به همت پایگاه مقاومت بسیج روستای کندر به مساحت ۸۰ مترمربع برپا شده است.

 وی همچنین با اشاره به پروژه آبرسانی بسیج سازندگی به این شهرستان بیان کرد: باتوجه به اینکه در حال گذر از سال های کم آبی هستیم و آب شرب یکی از مسایل اصلی شهرستان تاکستان است،

سرهنگ حسینی گفت: ۸۰ کیلومتر طول لوله گذاری است. مجری طرح بسیج سازندگی شهرستان تاکستان است که در این پروژه ۳۲۰ جهادگر بسیجی در قالب ۱۶ گروه جهادی حضور دارند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها