فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام با اعلام خبر آب رسانی به 128 روستا در استان گفت: سپاه همواره در تمامی عرصه ها برای رفع محرومیت در کنار مردم است.
کد خبر: ۹۴۴۹۶۵۷
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار "شاکرمی" فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام با حضور در شهرستان مهران و بازدید از طرح های محرومیت زدایی دراین شهرستان گفت: پروژه آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان ایلام آغاز شده و به منظور این کار کار ساخت 100 کیلومتر از لوله های پلی اتیلن آغاز دراستان آغاز شده که در اجرای این طرح مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی افزود: پروژه آبرسانی به روستاهای استان ایلام در روزگاری که این استان با تنش کم آبی و خشکسالی مواجه است، اقدامی بزرگ و اساسی است که با محوریت دولت مردمی کار و تلاش و سپاه امیر المومنین (ع)و همراهی ارگانهای مختلف استان در حال انجام است.

سردار شاکرمی اظهار کرد: سپاه با به کارگیری ظرفیت گروه های جهادی و نظارت فنی دقیق، سرعت، دقت و کیفیت را راهبرد اساسی خود در این عملیات بزرگ میداند.

وی با اشاره به اهمیت برخورداری مردم از نعمت آب آشامیدنی، افزود: سپاه مانند همیشه در کنار مردم است و خود را خادم بزرگ و کوچک آنها میداند.

سردار شاکرمی از پایان لوله گذاری خط انتقال آب به روستاهای چنگوله خبر داد و آنرا نمونه ای از انقلاب خدمت دانست که به دست خادمان مردم در بسیج سازندگی سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام در کمترین زمان ممکن و در طراز استاندارد ملی به انجام رسید.

ارسال نظرات