سرهنگ قنبری فرمانده سپاه ناحیه ری به همراه حمید زمانی فرماندار شهرستان و جمعی از جهادگران برای کمک رسانی به مردم روستاهای سیل زده فیروزکوه در این شهرستان حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۹۴۴۹۷۰۷
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶

 اینروزها که شاهد وقوع سیل در نقاط مختلف کشور هستیم همه باهرلباسی خود را به مناطق سیل زده می رسانند و کمک حال مردم هستند .

 اینروزها که شاهد وقوع سیل در نقاط مختلف کشور هستیم همه باهرلباسی خود را به مناطق سیل زده می رسانند و کمک حال مردم هستند .

 در این میان مسئولین شهرستان ری نیز لباس خدمت را به تن کرده و در کنار نیروهای جهادی امداد رسانی را آغاز کرده اند .

 سرهنگ قنبری فرمانده سپاه ری با حضور در روستای سیل زده مزدران بخشی از روستا را تحویل گرفته و با برنامه ریزی و همراهی حمید زمانی فرماندار جهادی شهرستان ری کمر همت را به کار بستند .

 سرهنگ قنبری ضمن ابراز همدردی با مردم شریف مزداران گفت : در چند روز گذشته تیم های جهادی را به منطقه اعزام کردیم که در حال حاضر مشغول به خدمت رسانی هستند ولی  باتوجه به انباشت گل و لای در منطقه نیروی انسانی کارایی لازم را نداشته و ادوات لجستیکی نیاز است .

 حمید زمانی فرماندار شهرستان ری نیز ضمن بازدید از مناطق سیل زده و سرکشی از تیم های اعزامی شهرستان ری باتوجه به نیاز به ادوات لجستیکی در منطقه هماهنگی لازم را با ادارات و دستگاههای مختلف انجام داد تا با حضور به موقع امداد رسانی را ادامه

 دهند .

ارسال نظرات