خبرهای داغ:
همدان- فرمانده حوزه بسیج شهدای اصناف همدان از اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با عنوان «عاشقان ثارالله» خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۹۷۲۳
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵

محمدعلی عسگری فروغ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه عاشقان ثارالله، اظهار کرد: بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب، کمک‌های مومنانه نباید قطع شود.

وی گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با عنوان «عاشقان ثارالله» راه‌اندازی شده است که بسیج اصناف در قالب پویش کمک مومنانه در حال کمک‌رسانی به نیازمندان است.

فرمانده حوزه بسیج شهدای اصناف همدان با اشاره به برنامه‌ریزی توزیع ۳۳ هزار بسته معیشتی در شهرستان همدان عنوانکرد: این بسته‌ها شامل بسته گرم و سرد است که بسته‌های گرم از دو شب پیش آغاز شده که هر شب ۵۰۰ پرس غذای گرم در امامزاده عبدالله(ع) توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع بسته‌های گرم تا روز عاشورا ادامه دارد، گفت: به همت خیرین بازار قرار است در روز عاشورا ۲۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، مرغ، گوشت گرم و روغن به ارزش ریالی هر بسته ۱۰ میلیون ریال توزیع شود.

عسگری فروغ تصریح کرد: همچنین به همت اتاق اصناف، پویش «کسبه حسینی_ هر واحد صنفی یک بسته معیشتی» راه‌اندازی شده که قرار است ۱۰ هزار بسته معیشتی از سوی خیرین به خانواده‌های نیازمند کمک شود و در کنار این پویش، پخت و توزیع غذا در دو مرحله ۵ هزار تایی انجام می‌شود که از شب قبل شروع شده و تاکنون یک هزار از این غذاها پخت و توزیع شده است.

خبرنگار: فرزانه کیانپور

انتهای پیام/

ارسال نظرات