خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار از پخت وتوزیع ۵۰۰پرس غذای گرم بمناسبت دهه اول محرم توسط بسیج سازندگی اروندکنار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۹۷۸۴
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان سروان پاسدار حسین دشتی انگالی ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) تصریح کرد، پخت و توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان،مددجویان کمیته امداد در هشتمین روز از ماه محرم توسط گروه جهادی شهید قنوتی و بسیج سازندگی و محرومیت زدایی بسیج اروندکنارانجام شد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار بیان نمود:اثر درخشان و سودمند دستگیری از فقرا و نیازمندان،این است که خداوند در اثر این رفتارشایسته، درهای خیر و برکت را روی انسان بازنموده و او را در زندگی از رزق وروزی مادی و معنوی خویش بهره مند می سازد.

وی درادامه اشاره کرد:بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری درباره همدلی و رسیدگی به محرومان ،مردم و خیرین،گروه های جهادی به خوبی به ندای رهبرخود لبیک گفتند،و در این مسیر ارزشمند گام نهادند.

فرمانده مرکزبسیج اروندکنار درپایان خاطرنشان کرد:ضمن قدردانی و تشکر صمیمانه از آنان که بادل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده همنوعان خود را چون خویش دوست دارند،و آماده سازی برای طبخ و توزیع تعداد بیشتری از غذای گرم در روزهای آینده هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها