خبرهای داغ:
سردار آتانی گفت: سنگ های کوچکی که در دست مجاهدان فلسطینی بود امروز به موشک تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۴۴۹۸۴۶
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین صبح امروز در جمع عزاداران حسینی در روستای شورستان از توابع الموت، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا و یاران باوفایش و با بزرگداشت یاد و نام شهدای عرصه های مختلف انقلاب بیان کرد: درود می فرستیم به روح بلند امام خمینی(ره) که عاشورا را با حیات به روز و سرنوشت ساز برای ملت ایران در صحنه زندگی جاری کرد و فرمود: هرچه داریم از محرم و صفر است.

وی گفت: امام راحل و ملت بزرگ ایران تمام کم کاری های دوران صدر اسلام را جبران کردند و باید برای داشتن چنین ملتی ببالیم که در کارزار جنگ و سختی، در صحنه در کنار امام راحل ایستادند و این ایستادگی باعث شد تا سر امام امت به نیزه نرود و با حضور ملت ایران و زعامت امامین انقلاب، امروز به قله انقلاب رسیدیم.

سنگ های کوچکی که در دست مجاهدان فلسطینی بود امروز به موشک تبدیل شده است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: عاشورای ملت ایران با عاشورای سینه زدن های بی هویت متفاوت است. عاشورای ملت ایران، فرزندی همچون قاسم سلیمانی تربیت می کند و نجات بخش ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان است.

سردار آتانی عنوان کرد: در مکتبی پرورش یافته ایم که فهم درست از اداره جامعه در دنیای اسلام داریم و جانمان را مثل حسین بن علی کف دست می گیریم و به آنچه گفتیم عمل می کنیم. نگاه حاج قاسم بعنوان پرورش یافته مکتب امام خمینی(ره) در روزهای مبارزه با داعش در سوریه این بود که برای واجب بزرگی به اینجا آمده این. برای نجات اهل تسنن سوریه به اینجا آمده ایم.

وی افزود: ما آن ملتی هستیم که به دنیا اعلام کردیم زمینه سازان ظهور ولایت عظما هستیم. این ملت ایران شأنیت این را دارد که با افتخار، سربازان امام زمان(عج) باشند. ما ملت ایستاده در وسط میدان هستیم. ما مردم شام نیستیم که در حق خاندان شما، ظلم روا داشتند. ما اسرای عالم را آزاد می کنیم و آنهایی که در بند و قید شهوت و قدرت هستند را آزاد می کنیم و آن روزی که پایگاه غیرقابل نفوذ آمریکایی ها در بوکمال، در سیطره آمریکایی ها بود، ملت ایران بعنوان ملت امام حسین با حضور فرزند برومندش حاج قاسم، به تمام جهان با ادیان مختلف اعلام کرد که ما راست قامتان، نجات دهندگان شما هستیم و این قضاوت جهان است که ملت ایران، ملت صادق، ایستاده در میدان خوبی هاست.

سردار آتانی تصریح کرد: با وجود عزاداری های شما ملت قهرمان، آمریکا نمی تواند جلوی ایستادگی های این ملت را بگیرد. دشمنان ملت ۱۸ سال پیش به افغانستان با بهانه واهی دفاع از حقوق بشر حمله کردند و آن روز اگر اسماعیل قاآنی و قاسم سلیمانی و فرزندان سپاه، فرار مفتضحانه آمریکا از منطقه و افغانستان را پیش بینی کردند اما برخی ساده لوحان این پیش بینی را باور نمی کردند اما امروز همه جهان مشاهده کردند که آمریکا از افغانستان با اختیار نرفت و با عملیات نظامی عقب نشینی نکرد بلکه مثل یک دزد از افغانستان گریخت و حتی تجهیزات نظامی پیشرفته خود را نیز نتوانست با خود ببرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه اضافه کرد: آمریکایی ها در چهل سال جنگ با ملت و انقلاب ایران دو واژه را جهانی کردند. آنها به دنبال دهکده جهانی بودند اما ببینید این دهکده خیالی کجاست و شما ملت ایران که انقلاب خود را به جهان صادر کردید در کجا قرار دارید. نقشه صهیونیسم در اجرای طرح از نیل تا فرات به نابودی کشید و از نیل تا فرات، هلال شیعه با محور مقاومت شکل گرفت.

وی اضافه کرد: دومین واژه ای که آمریکایی ها در این چهل سال بیان کردند ائتلاف و اجماع جهانی بود. اجماع بر سر عراق، افغانستان، لیبی، یوگسلاوی، کریمه اوکراین شکل گرفت اما کریمه امروز شاهد سندی به نام قاسم سلیمانی، نبود. آمریکایی ها اگر تجربه جبهه مقاومت ما شکل نگرفته بود و اگر قدرت نمایی ما را در غرب آسیا ندیده بودند مطمینا امروز اجماع جهانی را به نفع اوکراین بر علیه روسیه به میدان می آورد.

سردار آنانی یادآور شد: اوکراین خانه امن آمریکا بود اما شکست خورد. ملت ایران با تجربه گرانسنگ دفاع مقدس، و مقاومت همینه آمریکا را شکستند و روس ها به این نتیجه رسیدند این آمریکا شکستنی است. در فاصله ۱۵۰ متری در جنوب حلب دیدیم که آمریکایی ها ببرهای کاغذی بودند و شما ملت ایران حقیقت مردان بودید. این دو واژه آمریکایی ها را شما ملت ایران، شکستید و امروز میدان پیش روی شما همان میدان است.

شما ملت حسین هستید و در زیر پرچم امام حسین(ع) دیگر اجازه نمی دهیم ظلمی بر این ملت به وجود آید و هر کشوری چشم طمع به ملت عزیز ایران داشته باشد، چشم او را از حدقه بیرون می کشیم. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: حتی اگر در باریکه غزه باشد. سنگ های کوچکی که دست مجاهدان فلسطینی بود امروز به موشک تبدیل شد و این فقط بردهای متوسط است و اگر حماقت اسراییل ادامه یابد بیش از این آتش به سرش خواهد آمد و اسراییلی ها همین امروز می میرند و آمریکا جرأت پشتیبانی از آنها را ندارد. 

وی افزود: همه این پیروزی ها و قدرت را از حسین(ع) و عاشورا داریم. عاشورا به ما آموخت پای امام و ایستادگیمان بمانیم و عزتمان را حفظ کنیم و اگر کنار ولی باشیم سر امام به نیزه نمی رود. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها