خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ارومیه گفت: درس‌های زیادی در حماسه کربلا برای آزاداندیشان وجود دارد.
کد خبر: ۹۴۴۹۸۵۴
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۳

قهرمان عیوضلو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: امام حسین (ع) نور هدایت و کشتی نجات تمامی مسلمانان جهان و انسان های ازاده دنیا بود، که با فریاد هیهات من الذاله، حماسه جاوید عاشورا را در صحرای کربلا به پا کرد، بالاترین و والاترین نشان بشریت و افتخار انسانیت را بر صفحه تاریخ نگاشت.

وی ادامه داد: حماسه خون‌بار و غمناک کربلا درس‌هایی را برای آزاداندیشان و آزادمردان جهان آموخت که پس از گذشت قرن ها نه تنها فراموش نشده بلکه هر سال با فرا رسیدن ماه محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابعاد تازه ای از حماسه عاشورا جلوه گر می شود.

فرمانده سپاه ارومیه ادامه داد: عزت و آزادگی، شرف و غیرت، مردانگی، دلاوری، مظلومیت، ایمان و خون ابا عبدالله و یارانش در صحرای کربلا، اسلام را برای همیشه بیمه کرد.

عیوضلو ضمن اینکه ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را تسلیت گفت، افزود:  از درگاه خداوند منان آرزوی توفیق و پاسداری مخلصانه از نهضت حسینی تحت منویات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را برای ملت ایران خواستار هستم.

انتهای پیام

ارسال نظرات