خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار مظاهری:

بسیج در عرصه فرهنگی در خط مقدم نبرد قرار دارد

همدان-مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان با اشاره به آمادگی بسیج در زمینه تعلیم و تربیت با بحث برنامه تربیتی شهید «بهنام محمدی» گفت: بسیج در عرصه فرهنگی در خط مقدم نبرد قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۴۹۸۶۳
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کاظم مظاهری در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به اهمیت کار بر روی دانش آموز در عرصه تربیت اظهار کرد: بسیج دانش‌آموزی در زمینه تربیت کمک کار آموزش و پرورش است.

وی افزود: بسیج در همه عرصه‌ها از ابتدای انقلاب از قبیل واکسیناسیون فلج الاطفال، سازندگی، مباحث فرهنگی و... حضوری فعال داشته است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان با اشاره به آمادگی بسیج در زمینه تعلیم و تربیت با بحث برنامه تربیتی شهید «بهنام محمدی» گفت: بسیج در عرصه فرهنگی در خط مقدم نبرد قرار دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد نیز در ادامه اظهار کرد: یکی از متولیان اصلی فرهنگ، آموزش و پرورش است که وظیفه انسان‌سازی را بر عهده دارد.

‌محمدی شمیم تصریح کرد: وجود منحوس سند ۲۰۳۰ آسیب جدی در جامعه و آموزش و پرورش ایجاد کرد و آسیب‌های آن همچنان ادامه دارد که از پیامدهای این سند‌ خالی بودن کلاس‌ها از دبیر  و کاهش کمی و کیفی کلاس‌های درس است.

وی افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش  باید سر لوحه اقدامات و مسئله اول همه ارگان‌ها قرار بگیرد تا بتوانیم خروجی لازم را به دست آوریم.

‌ رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه من به عنوان یک بسیجی همیشه یک سرباز خود را معرفی می‌کنم، گفت: پاسداران فرهنگ و انقلاب در عرصه آموزش و پرورش باید فعال باشند.

انتهای پیام/

خبرنگار : مریم صابری یگانه

ارسال نظرات
آخرین اخبار