خبرهای داغ:
 معاون عمرانی استاندار خوزستان با تاکید بر بسترسازی مناسب برای حضور شرکت‌های دانش بنیان در پروژه‌های اجرایی استان گفت: شرکت‌های دانش بنیان برای حل معضلات فاضلاب خوزستان ورود کنند.
کد خبر: ۹۴۴۹۸۸۲
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۳

محمد خانچی در گفتگو با خبرنگار بسیج با تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی رفع مشکلات فاضلاب خوزستان بیان کرد: پروژه فاضلاب شهرستان‌های اهواز و کارون از جمله پروژه‌های مهم و مصوب شده سفر ریاست جمهور به استان خوزستان بود که اهمیت زیادی در سطح ملی و استانی دارد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان تاکید کرد: با رفع مشکلات میان دستگاهی تلاش می‌شود که پروژه فاضلاب اهواز بر اساس برنامه زمانبندی شده به اتمام برسد.

وی افزود: با توجه به اهمیت بالای این پروژه بازدیدهای مستمر و میدانی زیادی با حضور استاندار و سایر مدیران دستگاه‌ها صورت گرفته و با هماهنگی‌های انجام شده و رفع مشکلات میان دستگاهی امیدوار هستیم با رفع موانع شاهد افزایش سرعت این پروژه باشیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان یادآور شد: تمام تلاش ما این است که این پروژه که یکی از وعده‌های رئیس جمهور به مردم اهواز بود با دقت و کیفیت براساس برنامه زمانبندی شده پیشرفت و به پایان برسد.

وی با تاکید بر بسترسازی مناسب برای حضور شرکت‌های دانش بنیان در پروژه‌های اجرایی استان گفت: با توجه به حجم پروژه تبیین آن برای مردم و حضور شرکت‌های دانش بنیان از اهمیت بالایی برخورد است و از جامع دانشگاهی و مهندسان دعوت به عمل می‌آید تا از این پروژه بازدید داشته باشند تا از نقطه نظرات آنها استفاده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها