خبرهای داغ:
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) گفت: فداکاری امثال شهید اسکندری و حججی‌ها باعث شد تا گروهک‌های شیطانی امثال جیش العدل وداعش نابود شوند.
کد خبر: ۹۴۴۹۹۱۴
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور در جمع مردم عزادار لامرد و در مراسم وداع با پیکر شهید اسکندری اظهار داشت: داعش خبیث به نام اسلام، وحشیانه می‌تازد و نوامیس مسلمین و غیر مسلمان را مورد حمله قرار دادند و شهر‌ها را غارت کردند و از هر کردار زشتی کوتاهی نداشتند. ما معتقدیم که داعش زاییده آمریکا است و آمده بودند تا اسرائیل را مستحکم و قدرتمند کنند که به خواست خداوند فروپاشی آن‌ها را در آینده نزدیک خواهید دید.

وی خاطرنشان کرد: فداکاری امثال شهید اسکندری و حججی‌ها باعث شد تا گروهک‌های شیطانی امثال جیش العدل، داعش نابود شوند و صهیونیست‌ها خود را در قفس پنهان کنند و امروز نیز جبهه مقاومت مجهز به سلاح‌هایی است که به راحتی می‌تواند از خود دفاع کنند.

غیب‌پرور با بین اینکه کسانی در جبهه حق ماندگارند که دائماً فعال باشند و جبهه حق دچار غفلت، بی‌کاری، خواب و دچار تردید نمی‌شود، ادامه داد: باید در جبهه اسلام باشیم و پرچم جمهوری اسلامی ایران را بلند کنیم و گوش به فرامین امام خامنه‌ای عزیز باشیم و اگر نبودیم در لشکر مقابل هستیم و جای سومی هم نیست.

فرمانده سابق لشکر 19 فجر فارس و همرزم سردار اسکندری بیان کرد: جایگاه شهدای مدافع حرم جایگاهی والا است و شهید اسکندری در جبهه‌های حق علیه باطل همیشه معنویت را سرلوحه تصمیمات خود قرار می‌داد و خستگی برای این مجاهد راه خدا معنایی نداشت.

وی افزود: ذکر سیدالشهدا(ع) همیشه بر لبان ایشان بود و در نهایت همچون شهدای کربلا سرش را در راه دفاع از حرم و اهل بیت(ع) فدا کرد، ولی نگذاشت دشمن به حریم اهل‌بیت(ع) نزدیک شود.

غیب‌پرور گفت: جبهه حق که در مقابل آن جبهه باطل است مشخص و هویداست و حسین بن علی(ع) نیز قرآن ناطق و اسم اعظم است. امام حسین(ع) فخر همه کائنات و در عالم مخلوق بی‌مثال است و چه بگوییم که در روز تاسوعای سیدالشهدا(ع) با همه عظمتی که داشت خانواده خود و زبده‌ترین یاران خویش را فدا کرد که اسلام بماند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع) ضمن تشکر از آحاد مردم که در این مراسم با عظمت تشییع شهید اسکندری و تاسوعای حسینی شرکت کردند، گفت:‌ ای کاش شما آن روز بودید و عزیز فاطمه میان دو نهر آب ذبح نمی‌شد و اسارتی بوجود نمی‌آمد و اجازه نمی‌دادید یک شش ماهه را به شهادت برسانند.

وی تصریح کرد: مگر می‌توان باور کرد این قوم ناخلف به نام اسلام و قرآن بیایند و پسر پیغمبر(ص) را با آن وضعیت فجیع به شهادت برسانند که چنین حادثه‌ای در 1400 سال قبل اتفاق افتاد و خداوند خواست تا ما در دوران معاصر باور کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها