۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار که تقارن عاشورا حسینی باروز خبرنگار یادآور رسالت سنگین اصحاب رسانه در تبیین ادامه راه انقلاب کربلا است.
کد خبر: ۹۴۵۰۰۳۶
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار که مصادف با ماه محرم حسین علیه السلام  سرهنگ پاسدارحمیدرضا حسین خانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) و حجت الاسلام غلامرضا عبدالحسین زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه پیام تبریکی را صادر کردند.

روز خبرنگار تقدیراز زحمات کسانی است که با مسئولیت آزادی وتحمل سختی های فراوان به نگاشتن حقیقی می پردازند که رشد و توسعه جامعه راثمره می بخشد وهمواره به مثابه دیده بانان امین جامعه در عرصه.

سلام ودرود خدابرتمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند.وخامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی گیرند.سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح  خویش ورسانه را سنگر دفاع از استقلال وآزادی و مقابله به رزمندان وزور مندان بریده از انسانیت و قدرت های سلطه گر جهانی قرار دادند ودر این راه پر افتخار به لقاء محبوب رسیدند.

خبرنگارباید بداند و میداند که آن کسی که آگاهتر است مسئوول تراست،مسئول در قبال ملت وکشور،در قبال باورهاو اعتقادات مردم ،در قبال منافع ملی،تجاوز فکری و اندیشه های بیگانه به مرزهای فرهنگی ،در قبال اخلاق جامعه ،مسئول درقبال گژاندیشی وکژ رفتاریهای اداره کنندگان کشور،واین مسئولین و مسئولیت ها نه تنها محدودیت نمی آفریند.بلکه راه رسیدن به کمال رادر این حرفه مقدس برای او هموارو هموارتر میسازدو خبرنگار به جایگاهی میرسد که جز رضایت حضرت دوست نمی بینید.

اینجانب به تسلیت شهادت سرور وسالار شهیدان اباعبدالله حسین علیه السلام ،۱۷ مردادسالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار  مجاهدان عرصه جهادگرامی بادوزحمات وتلاش با ارزش همه شمااصحاب رسانه و خبرنگاران ،که در پوشش و انعکاس اخبار سپاه وبسیج راه ارج نهاده دوام توفیقات روز افزون شما رااز درگاه خداوند متعال راخواستاریم.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا حسین خانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)

حجت الاسلام غلامرضا عبدالحسین زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)

         روز خبرنگاربرکوششگران فهیم عرصه رسانه مبارک باد

          

 

ارسال نظرات