خبرهای داغ:
روابط عمومی سپاه شهرستان بجنورد سالگرد شهادت شهید محمود صارمی را گرامی و ۱۷ مرداد ، روز خبرنگار را به تمام اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک عرض می نماید.
کد خبر: ۹۴۵۰۰۹۴
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

 

◾️روابط عمومی سپاه شهرستان بجنورد ضمن تسلیت عاشورای حسینی و شهادت سید و سالار شهیدان ، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تقارن آن با سالگرد شهادت شهید محمود صارمی را گرامی و ۱۷ مرداد ، روز خبرنگار را به تمام اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک عرض می نماید.

روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند.

خبرنگاران به عنوان چشم بینای مردم، نماد امانتداری، صداقت، مسئولیت‌پذیری، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌شناسی‌اند و الگوی خبرنگاران و اصحاب رسانه، حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) است که با استفاده از ابزار رسانه آن زمان ، عاشورا و وقایع آن را تبیین نموده تا جهانیان پس از گذشت ۱۴۰۰ سال در عزای سیدالشهدا(ع) می سوزند و ناله سر می دهند.

روابط عمومی سپاه شهرستان بجنورد ، ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه، یاد و خاطره شهید محمود صارمی و نیز درگذشتگان این حوزه را گرامی داشته و از تلاش‌ خبرنگاران و تمامی فعالان در حوزه خبری تقدیر می نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها