خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه گفت: نقش رسانه در قبل، حین و بعد از واقعه عاشورا بسیار قوی و تاثیر گذار بود و قطعا حضرت زینب(س) در خطبه ای که خواند رسالت بس بزرگ خود را زینب وار به جهانیان رساند.
کد خبر: ۹۴۵۰۱۸۹
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی آیین تجلیل از مقام خبرنگار در  ناحیه بسیج سپاه قاین برگزار شد.

در این همایش که به همت  بسیج سپاه قاینات برگزار شد حجت الاسلام سالاری استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: خداوند اولین اطلاع رسان بوده و سپس پیامبران  پیام رسان هستند و پیامبر اکرم (ص) خبرنگار دین و اصحاب رسانه دین بود که سخن خداوند را بدون کم و کاست بیان کرد.

وی خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: سواد کلاسیک فضیلت یک خبرنگار را بالا نمی برد بلکه ارزش مداری، صداقت، دین مداری و ایمان او ارزشش را بالا می برد و اینکه پیامبر ما سواد نداشت اما به عنوان یک پیام رسان در ارسال صحیح پیام زبانزد بود.

وی گفت: یک خبرنگار و صاحب رسانه باید در ارسال خبر تمام جوانب را در نظر بگیرد و به رسالت و وظیفه خود پایبند باشد.

وی ضمن گرامی داشت ایام حزن و اندوه اهل بیت تصریح کرد: در قضیه عاشورا رسانه نقش بسیار پررنگی داشت به طوری که جبهه باطل با ترویج دروغ در جامعه امام حسین را خوارج بر خلیفه زمان و ضد دین معرفی می کند و مردم هم باورشان شده بود و از طرفی حضرت زینب (س) و حضرت زین العابدین (ع) در جبهه حق، واقعه کربلا را به عنوان یک پیام رسان به قدری زیبا به مردم اطلاع رسانی کردند که بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز مردم برای امام حسین(ع) بر سر و سینه می زنند.


وی در پایان اظهار داشت: نقش رسانه در قبل، حین و بعد از واقعه عاشورا بسیار قوی و تاثیر گذار بود و قطعا حضرت زینب(س) در خطبه ای که خواند رسالت بس بزرگ خود را زینب وار به جهانیان رساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها